(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* "YOL TÜKENDi... BEN TÜKENDiM..." şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* "YOL TÜKENDi... BEN TÜKENDiM..." şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Coşkun aktım çaylar gibi,koşar idim taylar gibi Arar olduğum dünleri mi dayanılmaz sızım benim.
:((((( Allah sağlıklı uzun ömürler versin değerli dost . Eylül hüzünlerimi bunlar ? :(( duygularınıza yetkin kaleminize sağlık.ses olan beyefendi içli güzel nefesiyle var olsun. daimi başarılar diliyorum selam dualarımla.A e olun.
Birkac ay önce SAiRTURK sitesine üye oldum Sahsen cok begendim. Degerli dostlar var. Buradan da tanidiklar tabi. Günde bir siir kaydedilebiliyor. Seslendirme ve siirler puanlamaya acik olursa haftada bir ilk bes secimi yapiliyor. Sitenin en güzel tarafi, bu siirde oldugu gibi, degisik seslerin siirlerinizi okuyup, yorumlayip yarismaya katilmalari. Bu vesile ile cok güzel ses renklerinden cok güzel eserler cikabiliyor.
Size de tavsiye edebilirim, tabi vaktiniz müsaitse sayet.
Oradan sesleri buraya aktariyorum. Sessiz siir olmasindan iyidir.
eeee, ne yapalim, siz bu isi güzel bir sese havale etmissiniz, rahatsiniz. Bana da hic faydaniz yok, nasil dostluksa :)))
Haddimizi bildigimiz icin, zaten kimseye paye dagitma hakkini kendimizde görmeyiz. Sahsen o düzeyde degilim zaten. Öyle bir iddiamiz da hic olmadi cok sükür.
Lakin, "USTA"liginizda ISRARLIYIM, kusuruma kakmazsiniz insallah :) Siz sizi benim gözlerimle görseydiniz, eminim ki ayni seyi söylerdiniz :)
Mütevaziliginiz ise bir baska güzel hasletiniz.
Bu iki özellik zaten dizelerinizden de kolaylikla anlasiliyor.
Aziz dostum güzel insan uzun zamandır ne çok özlemişim güzel dizelerini... Hüzün yaraları dizelerinde kanamışta kanamış, bırak yol tükensede sen tükenme ve sakın bir yerlere de gitme olur mu.Şurada bir tane aziz dostum var onuda kendi hüzünüyle alıp başını gitmesini istemem... Yürek dolusu kutlarken şiirini...En derin saygılarımla selamlıyorum seni....
Coşkun aktım çaylar gibi,koşar idim taylar gibi
Arar olduğum dünleri mi dayanılmaz sızım benim.
:((((( Allah sağlıklı uzun ömürler versin değerli dost . Eylül hüzünlerimi bunlar ? :(( duygularınıza yetkin kaleminize sağlık.ses olan beyefendi içli güzel nefesiyle var olsun. daimi başarılar diliyorum selam dualarımla.A e olun.