Bir gün gideceğim diyordun gittin işte Bütün anıları kaldırıp yaktın işte Belki arkandan ağlayıp koşarım diye Bütün yolları bir bir kestin işte.
Gittin işte, sokaklar boyunca yalnızım Gittin işte, kalmadı gökyüzünde yıldızım Gittin işte, dinmez canımda ağrım sızım Gittin işte, yıllar boyunca anısızım.
Şimdi yanımda ne hayalin, ne de sesin Yorgun canımda bana can veren nefesin Kalmaz burada istesen de senin hevesin Söyle sensiz ağaçlar nasıl boy versin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittin İşte ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittin İşte ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okurken aldığım keyfin yanında, aynı nakaratın tekrarlanması da hoş olmuş. Belli ki beynin içinde en çok o nakarat dönüyor. Düşünüyorum da gidenlerden şair olanlar da var mıdır. Yoksa kalanlar mı daha çok şiir yazar diye. Öylesine garip ki hayat, sevginin manasını en iyi koruyanlar en çok acıyı çekenler. Sevgiye ve aşka değer veren duygu yüklü insanlar daha çok sırtlanıyor aşkın yükünü. Gideni kolay kolay unutmuyor ve şiirler yazıyor anısına. Umarım gittiği yollardan sevgi ile gelir ve şiirin yönü de değişir. Saygılarımla.
Tebrik ederim abim bnm...