yaşın otuzdan daha fazla yaşlanmıyor beklemelerdesin unutulduğun yerde yanlış yapılmış bir şeyler var orada her şey masumiyetini tam da orada yitirmiş yeniden varolmak için tam da orada yok olman gerek yoksa bu iki bilinmeyenli denklem çözülmeyecek…
yaşadığın yerde kışlar soğuk ve ağlayışlı geçiyor, insan aynı yaşta üşür aynı sınıfta devam ederken ve üşürken sınıf atlamaz… herkesten çok hep sen üşüyorsun ve yaşın otuzdan daha fazla yaşlanmıyor...
oturuyorsun ve her şeyi susuyorsun birer birer; ama, suskunluk denklemi halletmiyor . hayat onun için neyse senin için de o değil; sen yeniden, yeniden, yeniden, otuz yaşındasın ve hep üşüyorsun. o ise kim bilir ne yapıyor…
iki bilinmeyenli denklemin tek bilinmeyenli çözümü : İki bilinmeyen= Mutluluğu onda aramak yerine kendin ile mutlu olmak Bu yetiverse her şey hallolacak…
Neden olmasın ki? Mutluluğu başka insanlarda ve şartlarda aramak yerine kendin ile mutlu olmak Sevmeye ve sevilmeye de kapıları açacaktır…
Sevdiğin kimse seni sevmiyorsa seni sevmediğini bile bile, bu ilişkiyi uzatmana gerek yok… sen de sevme öylesini! Seni üzmesine fırsat bırakmadan, çık git ve arkana dönüp bakma… hiçbir pişmanlığa gerek yok… bitir gitsin yüreğinden değerini, at içinden çöpe gitsin! bu iş orada bitsin!
Hala ondan başkasını sevemem diyorsan, o zaman bekle sabırla, gün gelir, belki o da seni sevmeyi öğrenir. Sevgin her zaman onu senin yanına getirebilir…
Ama, en iyisi sen beni dinle: Seni seven kişiyi seveceksin sevildiğine eminsen, çok sevilip de sevemiyorsan bile; bi cigara yakıp düşün istersen ve öğren; sevilirken sevmeyi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMİYORSA SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMİYORSA SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çözebile ne mutlu,
Sayfanız güneş dolu
Sayın hocam sayglarımla
* * * * *