Nasıl bıraktıysam aydınlık, seni öylece teslim almak için gelmiştim. Kirpiklerinin içinden doğuyor ruhsuz karanlık Geceyle konuştum senden bil ki, ben de onunla beraber yaşamamak istiyoruz seni niye, diye sormana gerek yok; bak aynaya, gör kendini… * Morumsu, kırmızımsı hortumlarla tutundum yaşam pompalayıcısına vücudumun her yanını sarmışlar çizgi çizgi Mümkün değil Kırmızıçizgiden Daha öncesi yok, daha sonrası var Önceki beraberlikler görücü usulü, Şimdi dilimden dökülmekte içim içine… seslerde totem törenleri ritmik “tamtam” sesi tam…tam… tam…tam… tam…tam… Metronom sadeliğinde Bir iner sağ el Bir iner sol el ardışık Işık özleminde tınlamalar Hiçbir şeye gölge yapmak için izin yok Sen sevmiyorsan da, bana ne; ben seviyorum kendi kendimi… * Sana isyanlarımı onunla Suskunca çok güzel konuşuruz Gece suskunlukları küçük harflerle yazılır Yakamoz ışıltılarında Yüreğin kabardığı heyecanın taklitçisi tamtam sesleri Hızlı, çok hızlı, daha hızlı Ve koşarak yol almakta Gölgesiz yakamoz ışıltıları umut için yeterli görünmekte… * Sevgilim olmandan vaz geçtim Gece ve ben olduk artık sevgili yeni bir sabah oluyor hayata baskın şarkıların odaklanışı ile totemlerin suskunluğunda yeni bir tören başlıyor; bir buğday başağının altından görerek güneşi ısınacağım kayaların üstüne uzanarak. Gecedeki suskunlukları yazışamayız artık, akşama kadar Daha fazla konuşmakla barış olmaz,seninle gidebilir misin ey eski sevgili, konuşacaklarımızı konuştuk zaten…sen bittin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEKİ SUSKUN KONUŞMALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEKİ SUSKUN KONUŞMALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kişiyi teselli ederken o acıyı çektiysen teselli edeceksin ben çektim biliyorum geçmeyecek unutamayacaksın bitmeyecek acısı hep sırtında ve kalbinde ateşle gezeceksin ama ölmeyeceksin ölünmüyor eğer sevdiğimizin ardından ağlayarak ve acı çekerek ölünseydi 27 yaşında evladını kaybeden halam ölürdü bir gözü kör oldu ağlamaktan ölünmüyor yaşanıyormu bilmiyorum çok güzel bir şiirdi tebrikler saygılar
BU TİP AŞIKLAR NORMAL ÖTESİ OLUYOR GENELDE VE TESELLİ KABUL ETMİYORLAR. ŞİİRDE BUNU VURGULAMAYA ÇALIŞTIM... ASLINDA, KİŞİSEL GÖRÜŞÜM, BU TİP BİR BAĞLILIK, YAŞANILAN AĞIR DEPRESYON NAZARI İTİBARA ALINARAK EN AZINDAN TAM TEŞEKKÜLLÜ BİR HASTANENİN PSİKİYATRİ KLİNİĞİNDE UZUN SÜRELİ TEDAVİ EDİLMESİ GEREKİYOR. YOKSA BU TİP İNSANLAR ÇOĞUNLUKLA İNTİHAR EDEREK HAYATLARINA SON VERİYORLAR (şiirime esin kaynağı olan gerçek _yaşanmış_ olayda olduğu gibi)... SAYGILARIMLA
Bence insan bu dünyada hiç bir şeye çok çok bağlanmamalı. Çünkü ne zaman, nerede, nasıl elimizden uçuvereceğini bilemiyoruz ve kaybettiğimiz zaman arkasından göz yaşı döküp duruyoruz. Diyorum demesine de ele güne verdiğim bu nasihatı ben tutabiliyor muyum? Ne gezer.
buradaki öznenin kızı facebookta arkadaşım, okuduğu zaman bir ihtimal anlayacak ve çok üzülecek...o nedenle gerçek bir hikayeyi yazarken biraz üstü kapalı yazmaya çalıştım... şu kadarını söyleyeyim ki, özne dayanamıyor çektiği bu acıya ve intihar ediyor, ölüyor ve ben her yıl Eskişehir'E GİTTİKÇE ONUN MEZARINI ZİYARET EDİYORUM. saygılar
Çoğu kez seçmediğimiz ya da haketmediğimiz hayatı yaşarız.Bu akışın önüne set çekemeyiz.Daha doyamadığımız ,sevmelere kıyamadıklarımızın kaybı kimbilir ne zordur.Her şeyden vazgeçer gönül.Anılarla ayakta kalır parçalanmış beden. Yoğun duygularla kaleme alınmış ve aynı yoğunluğu okuyucusuna aktarmış harika bir sevda hatta tutku şiiriydi.Kutlarım.
Her gündüz geceye dönüşsün. Gerçi, ne gündüzlerde, ne gecelerde ölmek daha kolay değil ama, hiç değilse geceler daha yakın ölüme. Ne yeşil, ne mavi, doğanın tüm renkleri karanlık. Bir damla deniz olmuşum, kaybolmuşum, sırtımda büyütüyorum denizi, taşıyamıyorum.
Üstadım bir solukta okudum eserinizi,duygularınızı öyle ifade etmişsiniz ki yorum yaparken ne yazacağımı düşündürdü,sadece böyle bir duyguya saygı duymam gerektiğini biliyorum.Yorum için yazacak kelime bulamıyorum.Selam ve dua ile.Yüreğinize gam erişmesin ki daha böyle nice eserler okuyabilelim.
düşünürken ölmek nedir bilirler mi ağlarken ölmek nedir bilirler mi kaç kez öldüm ben Anne Anne ebedi uykuya dalmak istyorum ona mahşerde kavuşmak için affet beni anne : '(
saygılar