Sıradanlaştırdığım tüm alışkanlıkları öpüyor nabzım Babamın nasırlı emektar ellerini Örselenmiş yüreciğini Annemin bıkmadan dinlediğim ve daim yürek inleten ninnisini Ki… Gözlerimin çukurunda birikirken gözlerinin ahlı nemi Göğsündeki hıçkırıkları Ah ki kulağımın tıkaçsız devriyesi….
Sessizliği dinliyorum kalabalık uzaklığıyla Çoğalarak azalan avazla Azalarak çoğalan suskuyla Kendimle yüz göz olunca bir kuyu başında Taş atıyorum ha bire aynada ki suskuma Asma tavanlardan oldum olası sıkılmışken yüreğim Deniz diyorum nasıl serindir şimdi İçimde ki buhranı kabullenir mi sahi Bıraksam alfabemin yılgın bir o kadar da yorgun harflerini yosunlar arasına Elası döner mi bakışlarımın bilmeden Belki de bir uğurlayan olmalı beni Yol tarifi olmayan incelen vakitlerde Martılar mırıldansın istemiyorum İstemiyorum dokunsun kanatları dingin sulara Gitseler diyorum gitseler susuz çöllere…
Tüm sokak kedilerinin ayak seslerini duyuyorum Hıncahınç kalabalıklar ardı sıra kayıtsız şartsız bekleyişlerini Kişiliksiz gölgelerin ihsan edişini kuyruklarına Çığlıklarının içime dokunuşunu…
Karanlık çehremde halkalar desenlerken Sesimin boşluğu yankılanmasın diye Yinelenen bir hüznün tedirginliğiyle Usul usul topluyorum parmaklarımı dudaklarımın suskunluğuna Nesneler karşısında küçülen fikrimin iç sesiyle halleşip Gel diyorum kendime gözlerimle konuşup Korunak istiyorum Duvarda yanılgılar bana bakarken Saçlarımı aralıyorum Dalda çürük kiraz var hâlâ Ürperti diken diken tenimde Beni yürüdüğüm aylardan ağustos Pencerede buğusu sesimin Gitme beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir emekçinin nasırlı sesinde devririken dağ rüzgarları
Yetişsek vakitler dar, gitmesek avuçlarımız kanar
İşte öyle... işte yalnız
Selamlarımla şiirin ahuzar kalemine