Kenar mahalleli lolitanın yağmur yerine çamur yağarken kırmızı papuçlarına, eteklerini sürüklerken rüzgar, yüz yıldır arı kovanlarının cömertliğinden mahrum bırakılmış bir ayının virane inine ve iradesiz nefisleri güderken şeytan, kapı aralığında örümceklerini nöbete bırakarak… Üstelik birbirlerini hiç tanımıyorken otobüs yolculuğu sırasında ve felaketten henüz kurtulup, bir telefonluk imdat umarak yollara düştüklerinde öylesine tanışıvermişken…
Ellerini tutuştururken güven, bir ömür boyu iffetinin utangaçlığından mahrum bırakılmış bir hovardanın avuçlarına… Ve ibadetsiz şehvetler isteyen şeytan, çizdiği kaderlerini kurbanlarının eline tutuştururken… Üstelik dönüş yolculuğundan sonra, ayrı şehirlerde hiç karşılaşılmayacağını bilerek ve birbirlerini hiç aramayacakken bilinmeyen ad, soyad ve adreslerle…
"Kenar mahalleli lolitanın, rüzgar yerine kan bulaşmıştı allı pullu eteğine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENAR MAHALLELİ LOLİTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENAR MAHALLELİ LOLİTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler,saygılarımla...