Okuduğunuz şiir 18.8.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
NEREYE GİDİYORSUN?
Benimle işin bitti mi? Kapatıyor musun bütün kapılarını? Nereye gidiyorsun? Böyle ardına bakmaksızın apansız, sessiz, elvedasız... Bir işin kalmadı mı sevmekle, sevilmekle? Beni terk mi ediyorsun!?…
Dur, gerçeğin soğuk yüzüyle yüz yüze bırakıp beni, gitme, ne olur...
Çat kapı geldiğinde, geleceğini kimse söylememişti; şimdi gidişini sen mi söylüyorsun?
Hayır sevgilim, hayır, gidemezsin; beni terk edemezsin! Ağaçlar çiçek açmışken meyve meyve, çiçekçiçek kokarken kelebekler, bir nefes olup solumalısın nefesimi içine, benimle bin yıl yaşamalısın nefes nefese ve öyle gitmelisin nereye gideceksen!!
Madem durmuyorsun sözünde, feshedeceğim akdi zaruretten, saldıracağım burçlarına, kıracağım kanatlarını, seni doğduğuna pişman edeceğim!… Sapık değilim elbet, zorla sevişmeler olmayacak, ama sen ayaklarıma kapanacaksın, bunun için! Dur, dedim sana, dur!...
Soruyorum son bir defa daha : Damarlarımda sarhoşluk dolaşırken yakarak; beni, ayıltılamaz ayyaşlıklarla baş başa bırakıp, gidecek misin, gerçekten?
Gitmene izin vermedim ki! İzin vermiyorum da… Nereye gidiyorsun?!
Dur! Ne yapıyorsun? Bırak onu elinden!
…/...
Çağrılıp geldiğinde teşhis etmek için, beyaz örtüyü yüzümden indirdiklerinde, gördüğün açık gitmiş bir çift gözse, bak onlara dik dik; anla ki, ıstırap içinde ölmüşüm ellerinde...
Gene soğukkanlı bir katil gibi, beni öylece bırakıp gitme sakın!
Otopsi kıyıcılığında parçalayıp; bırakıverdiğin her meçhul karanlıkta, her meçhul parçamdan çaldı yağmur damlaları masumiyetimi…
Yaşamak daha acımasız ölümden, morg çekmecelerinden çekip al iç dünyamın yansımalarını! Ve, öyle git, nereye gideceksen!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREYE GİDİYORSUN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREYE GİDİYORSUN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle bu keyfli şiir için teşekkür ediyor ve sevdiklerinizle ve sevenlerinizle nice sağlıklı mutlu ve huzurlu bayramlar geçirmenizi diliyorum hocam .Bayramınız mübarek olsun saygılarımla..
Aşk başlıbaşına yeterince zorken bizler de bazen inadına tuz biber mi ekiyoruz ne... Gazete manşetlerine yansıyan cinnet değilse, sebebi aşk işte. Değil mi?
Saygıdeğer hocam, değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim; şiiri, şu sabahları yayınlanan Müge Anlı da işlenmiş bir Haydar cinayeti vardı, adamcağızı soğukkanlılıkla öldüren karısıymış, o hikaye yazdırdı... SAYGIYLA
Sevdana olan aşırı sevgiyinin sonucu ile giden sevdana olan öfkeli satışmaların ardından gönlünü alarak ölüme gidişinle ayrlığın sevdana bıraktığı acyı belki haketmiştir,lakin o aryılık okuyaan her yüreğe de bir iz bıraktı mutlaka...Harika dizeler okudum.Ramazan Bayramınızı içten kutlar, ulusça barış ve birlikte olması vesileyle Allahtan niyaz ederim...Sevgi ve saygılarımla....
Gerçekden acıklı bir olayı gözlemişsiniz,kadının neden eşini öldürdüğünü bilinmez ama,gerçek şudur ki,suç varsa kesinlikle tek taraflı değidir.Eşini acımasızca öldüren nedeni hafızamızda derin bir iz bıraktığı gerçek.Olayın akıcı mısralarla dile getirmesi oldukça harika...
kanlı bir ayrılık oldu... öldürü,lenin gerçekten sevdiği, öldürenin ise acımasız olduğu bir ayrılık... ölen hala sevgisine sahip çıkmaya çalışırken, öldüğren soğukkanlı bir katil... şu sabahları yayınlanan Müge Anlı da işlenmiş bir Haydar cinayeti vardı, adamcağızı soğukkanlılıkla öldüren karısıymış, o hikaye yazdırdı bu şiiri... SAYGIYLA
Çağrılıp geldiğinde teşhis etmek için, beyaz örtüyü yüzünden indirdiklerinde, gördüğün açık gitmiş bir çift gözse, bak onlara dik dik, anla ki, ıstırap içinde ölmüşüm ellerinde... Gene soğukkanlı bir katil gibi, beni öylece bırakıp gitme sakın! Otopsi kıyıcılığında parçalayıp; bırakıverdiğin her meçhul karanlıkta, her meçhul parçamdan çaldı yağmur damlaları masumiyetimi… Yaşamak daha acımasız ölümden, morg çekmecelerinden çekip al iç dünyamın yansımalarını, Ve, öyle git, nereye gideceksen!
durun nereye gidiyorsunuz hemen bayram var daha hocam
evet, bir ayrılık hikasyesi yazalım dedik, becerebildikse... hani okuruz bazen gazete manşetlerinde, kendisini terk eden eşini öldürdü, diye... öyle bir hikaye...