(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PART - TIME SEVİŞMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PART - TIME SEVİŞMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği yıllara meydan okumuş genç bir yürekten fişek gibi bir şiir.Bu sözleri ve resimleri nereden bulursun böyle. On numara resim on numara dizeler...Esra'da olmasaydı vay evde kalmış bekarların haline...
-araban evin yazlığın dolgun maaşınız var mı ? -evet var.bir yazlıkda gümüldürde onu unuttum söylemeyi. -ay ben sizi görürgörmez vurulmuştum zaten.hadi kalk gidelim paravanın arkasındaki part time işimize.
Ah Esra ablaya sence hakisinin parasıyla iyi sevişilir,biraz histeri biraz aşk birazda para al sana şeytan üşgenindeki elektirik :-))))
Abim şiirde özgünlük bu olsa gerek yüreğine sağlık... Harika şiiri kutluyorum...en derin saygılarımla....
bu şiiri kendim için yazmadım ki canım hocam... müzmin bekarlara yazıldı... ne yalan söyleyeyim, yazarken hep sen geldin gözümün önüne...:) gırgır şamata olsun... can sıkıntısı... bugün yazıo yazdığım başka bir sitede ukela herifin biri canımı sıktı, dangalak herif lise bilgisiyle benimle tarih tartışmaya kalkıştı, yok Abdulhamitmiş, jön türklermiş diye... herif emekli generalmiş ama bi *ok bildiği yok... neyse... o sıkıntıyla böyle takıldık işte... selamlar...