(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın GÜÇLÜER mükemmel vurgulanmış bir tezdi. Şehadet kutsal bir olaydır.Ancak borç, kastedeni cezalandırmak için yaşamaktır. Burada ince nokta şehadetlere seyirci kalan aciz siyesettedir. Yeter artık. Herkes haddini bilmelidir.Bir şey mi istiyorsun ? Kefaretini ödemeden olmaz diyecek siyasi irade lazım. Şehitlerimizi minnetle anıyor " Yetti " diyecek siyasetçi, arıyorum. Tebrik ediyor sevgi ve saygılar sunuyorum.
Sayın Süleyman KARAMAN, Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, selam ve saygılarımı sunarım. "Yetti!" diyecekleri hep arıyoruz ama nafile.
Coşkulşarınız ve yürek sesleriniz çok anlamlı yansımız değerli aydın şairim şu günlerde, tam zamanında, tam da gerekli olduğu biçimde. Tüm toplum ve yurttaşlar olarak hissetmeli, paylaşmalıyız bu acıları. Sebep olanları, onlara meydanı boş bırakanları hiğç bir zamnan afetmeyeceğiz. Evet bu vatan bu toraklar için gerektiğinde seve , seve; bile, bile ölüme de gider, kutsal topraklarımıza alnı ak, yüzüğ pak; şehiştler olarakta düşmeyi kabuleder, yüreğinde vatan sevgisi olan her insanımız. Düşmanla birlik olan hainlerimiz var esas; onları bilip tanımalıyız, çğnkü bu acılıkların yaşanmasında onların büyük payları var. Onlar bunun faturasını ödemedikçe bu acıların dinmesi, son bulması da pek olası görünmüyor. Bunu iyice bilip hiç unutmamalı TÜRK insanı. Bizim çeçitli ırklara mensup pek çok yurttaşımız olabilir değil, elbette vardır. Hepside TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN ÖZ EVLATLARI VE YURTTAŞLARIDIR. Herşeyimiz ortak, tüm nimet ve imkanların paylaşımı ortaktır. " Paylaşım ortaklığı ve adaleti yoktur" diyerek, silah alıp dağa çıkan ve öz kardeşlerini acımasızca katleden asla bizden değildir, çünkü gerçek TÜRK kanı taşıyan Yurttaş , hak hukuk mücadelesini toplumuyla birlikte, ülkesinin esenliği, halkının mutluluğu için demokrasi ve insani kural ve yolları kullanarak verir.
Ve de Bu ülke TÜRKİYE CUMHURİYETİDİR., BİLİNMELİDİR Kİ BU KURAL VE BU GERÇEK ASLA DEĞİŞMEZ; DEĞİŞTİRİLEMEZ.
Yürekten sonsuz sevgi ve saygılarımla kutluyorum Dost şairim Bekir bey sizi. Kemal Polat
Hiç kuşkusuz mağfireti ve merhameti bol YÜCE YARTAN, VATAN SAVUNMASINI CANLARI VE KANLARI PAHASINA YAPAN ŞEHİT EVLATLARIMIZDAN GANİ RAMETİNİ ESİRGEMEMESİNİ ; ANA - BABALARINA VE TÜM SEVENLERİNE DE SABIR VE METANET İHSAN EYLEMESİNİ DİLERİZ Kemal Polat
Vatan için şuan dağlarda ermeni uşaklarının peşinde olan değerli mehmetciklere Allah kolaylıklar versin.Bu arada şehitlerimize Allahtan rahmet dilerken Yüce Türk Milleti ve Şehitlerin ailelerine sabırlar diliyorum. şiiri okudum gönül sayfanızdan harika dizeler,yürek coşmuş kalem yazmış,duygular sel olup kaleme mürekkep olmuş,Tüm evrendeki güzel duyguları sayfanıza,tüm güzellikleri size,saygı ve selamlarımıda sayfanıza gelen değerli üstadlara ve size tevcii ediyorum.kaleminiz daim olsun,sağlıcakla kalınız.
saygı ve selamlar Bilal YILMAZ
duygusalsair tarafından 8/7/2012 1:09:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
SAYGILAR