(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAŞTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAŞTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kalbin içinde iki can vardır biri kendi canı diğeri sevdiğinin canıdır... ..................................................................Hasan ÖZTÜRK.
ŞİİRi beğendim. .........................................Saygı ve selamlar..
Bazı sözcüklerin vurgulamaları da dahil özel anlamları olur. Haaaa sözcüğünü uzatınca evet hatırladım analamı çıkar ha' diye ifade edince gayret et analmında çıkabilr. Az konuşarakta anlaşılabilir. Anlaştıysanız mesele çözülmüş demektir. Tebrik ederim sevgiler.
Muhteşem!...Gönü sağır olmadığı takdirde bir insanın anlatılanları gayet güzel anlayacağını ne güzel anlatmışsınız ustam...Ömrünüze bereket...Saygılarım sonsuz...
Bekir Hocam çok güzel „Keşke demek istemeyip, deseydin! Dedim.“ Evet Hocam demek istediklerimizi demeliyiz. Yoksa herkes anlayamıyor siz anlaşmışsınız :-)
Hep yaşarız ve de yaşatırlar bu körler diyaloğu örmeği iletşimleri bizlere; açıklık, dobra ve net söylemler bitmiş, tükenmişcesine. Oysa, ne kadar daraldı zamanımız.... kısa ve öz sözlerle anlatmağa, anlaşılmağa olan ihtiyacımız, nekadar da ivedi ve acil.
Saygıularımla selamlayıp kutluyorum, çok özlü ve bu anlamlı çalışmanızı sayın Bekir Güçlüer aydın kardeşim. Kemal Polat
..................................................................Hasan ÖZTÜRK.
ŞİİRi beğendim. .........................................Saygı ve selamlar..