(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİLER GÜNÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİLER GÜNÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgililer günü geldi durma coş, Aziz Valentin’in ruhu olsun hoş. Baş bağlı olsa da kafalar mayhoş, Sevgililer günü bize hoş geldin.
El, kol, göğüs dolmuş her taraf kuyum, Gönlümden aksa da kesilir suyum. Elini boş koymam kurusun huyum, Sevgililer günü bize hoş geldin.
Yüzün gülse beni yürek paralar, Almasaydım gülü beni paralar. Çekmiştim maaşı gitti paralar, Sevgililer günü bize hoş geldin.
Elli kuruşluk gül gider on beşe, Çiçekçilerde var eksilmez neşe. Sevgililerde hiç bitmez telâşe, Sevgililer günü bize hoş geldin.
Senede bir değil her günüm hayran, Cüzdanım boşaldı etme sen fev’ran. Belki bir gün döner kısmetse devran, Sevgililer günü bize hoş geldin.
Bugünlük olsa da gönüller sarhoş, Sen her gün sevgiye mutluluğa koş. Ay sonunda gör ki; tencere bom boş, Sevgililer günü bize hoş geldin.
KUTLU OLSUN. BEKİR GÜÇLÜER (bekir güçlüer)
İşin mizah yönüyle güzel bir sevgililer günü olmuş sevenlere ve sevilenlere her gün sevgililer günü değil mi değerli arkadaşım. Yeter ki yüce Mevla sağlık ve sıhhat versin şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Sayın GÜÇLÜER resim, şiirin ipucunu vermiş, güzel tercih... Sevgili, sevilen kişidir. Sevilen kişiye de; ... 1/365 ...i vakfetmek sevginin derecesini bende şüpheye düşürür. O hergün içimizde olandır. Bu Özel Günün gerisi, sevgiden ırak, ticari tarafı ağır, sevgi dışı bir konudur diye düşünüyor, her taşı yerli yerine koyan bu anlamlı şiirinizden dolayı sizi tebrik ediyor sevgi ve saygılar sunuyorum.
" Not: paralar daki üçlü cinas da gözümden kaçmadı bu arada :))) "
Sevgili hergün düşünülmüyorsa sevgili midir değil mi? Bugün için yaptığınız "Sevgiden ırak ticari tarafı ağır, sevgi dışı bir konu" tespitiniz çok güzel ve anlamlı aynen katılıyorum. Değerli yorumunuz ve beğeniniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Aşkının ateşiyle yakıp yürek dağlayan, Sadece bir gün değil her an gönül bağlayan, Sevgiye değer verip üzüldükçe ağlayan, Kucaklarım ölümü candan saranım olsa.
Diyerek sevgilisi olanların sevgililer günü kutlu olsun. Olmayanlarda üzülmesin hediye alma diye bir dertleri olmayacak.güzel dizelerdi. Tebrik ederim. Selam ve sevgiler.
Bu günün bizim kültürümüzle ne ilgisi olabilir ki? Sevgi günü olmuş olsa idi " belki "diyebilirdim."Sevgili "kavramı bile yozlaştırılmış. Sevgili, nikahlı eştir, anadır, bacıdır, kardeştir, dosttur, vatandır,bayraktır...Gençlerimizi "sevgililer " günü kandırmacasıyla her türlü edepsizlik ve ahlaksızlığa çekenler utansınlar.Bu günde işlenilecek kötülüklerin edepsizliklerin faturası acaba kimedir?Bir kültürü düşüncesizce körükörüne taklit etmek ancak aciz ruhların işidir. Güçlü şahsiyetler ve güçlü toplumlar taklit etmez taklit edilirler. Yüzlerce yıl dünyaya ahlakı , yaşantı ve edebiyle örnek olan milletim ve o milletinmin asil gençliği, ne oldu da sana kendi milli ve dini değerlerini bıraktın, kokuşmuş batı kültürüne uşak oldun? Oysa ki senin önderim dediğin aziz peygamberin (SAV) "Kim ki bir kavme benzemeye çalışırsa o,onlardandır "buyurmuştur.Senin "sevgililer günü" saçmalığına ihtiyacın yok.Zira senin gönlünü zaten sevgi kelimesi tamamıyla kaplamış. O sevgi ile Allahın mahlukatını seversin hem de bir ömür boyu... Öyle anlık, günlük sevgilere ihtiyacın yok... Değerli şair kardeşimi bu güzel şiirinden dolayı kutlarım.Selamlar, saygılar...
Senede bir değil her günüm hayran, Cüzdanım boşaldı etme sen fev’ran. Belki bir gün döner kısmetse devran, Sevgililer günü bize hoş geldin.
Hoş geldi sefa geldi;)))
Cinsler arasındaki ilişkilerin, tüketime yönelttiği ve sevgiyi metalaştırma aracı gibi gündeme oturtulmaya çalışılan14 şubatın anlamı konusunda şüpheliyim…bu bağlamda ne güzel bir şiir okudum şair... Kutlu olsun 14 şubat....
Duyguların maddiyata evrildiği aşkların paraya çevrildiği bir dünyada yaşayınca böyle taşlı şiilrler çıkıyor. Ayıklamak ne mümkün mü aşklar paradan; o hale gelmişiz.
Hep UMUTLU
Hep SAĞLIKLI
Hep HUZURLA Kalın ve hayatı sevin...
..........................................Saygı ve elamlar..