Çocukluğuma dönmek istiyorum, çocukça sevilmeler için… Sen sev beni, bir sen sev anne… Bir senin sevgin, yeterli…
Uğrayayım yanına özlemi bahane edip; ikimiz olalım anne… Bir sen, bir ben…
Başımı kucağına yatırayım, Saçlarımı okşa… O eski emzirme seanslarındaki gibi, ben uyuyamadıkça, uykusuz kal benimle gece boyu, acılarımı paylaş, her hıçkırığımla sarılayım yüzümü boynuna gömerek, ne olur anne… yalan söylendiğinde burunların uzayacağına inanacağım, yalan söyledikçe burnumu yoklayacağım masallar anlat anlattığın masallarda yaşayayım bazen beyaz atlı prens olayım, bazen bir çizmeli kedi olayım, hep onlar gibi yaşayacağımı sanayım…
yalan olan yaşammış anne, masalların realitesi karşısında…
bana bir masal anlat anne, içinde yaşamın yalanları olmasın, duygularımı anlat dinleyecek birilerini bulabilirsek içimde senin şefkatine duyduğum hasretim kadar büyük hasret duyduğum şehrimi anlat; dokunmak isteyip dokunamadığım sevgiliye duyduğum hasretim kadar çok hasret duyduğum sana özlemimi anlat… anlat bana aynı masalları, bir daha yaşanmayacak çocukluğumdaki gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR MASAL ANLAT ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR MASAL ANLAT ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ikinci kez okuma bahanesiyle yorumumu şimdi yazmak istedim. hani üst üste okunası gelen şiirler olur ya işte bu da öyle harika duygu yüklü bir şiir olmuş Abim yüreğine sağlık ...kutluyorum...en derin saygılarımla esen kal...
Biliyor musun Ramazan aylarında daha da çok oluyor bu özlem...Hani o uyandırmaya kıyamadığı halde ''Oğlum sahura kalk '' demeleri, basit bir makarna da olsa yemeye doyamadığımız o güzel yemekleri, öpe koklaya teravih namazına göndermeleri ve hepsinden önemlisi '' bir gün ölürsem arkamdan bir fatiha okumayı unutmayın '' diye vasiyet edişi...
Yapılcak en güzel şey onu dualarla anmak olacaktır...Allah mekanını cennet eylesin.
Evet, son dönemlerde üç,dört tane "anne" şiiri yazdım kendimce... bir aşk şiiri yazayım diye oturuyorum klavyenin önüne, bir de bakıyorum, "anneye aşkımı" düşünmeye başlamışım... bir itirafta bulunmak gerekirse, evet, kendi annemi düşünmekle yazılıyor mısralar, ama bunu tetikleyen eşimin yirmidört saat başka bir konu yokmuşcasına çocuklarımızdan, bu şiirlerin içeriğini anımsatan anekdotlardan anlatması oluyor... selamlar, saygılar
Benim annem çok şükür yaşıyor.Her gün de görüşüyorum.Eşime de sürekli anneni ihmal etme telefonla ara ya da git diye uyarıyorum.Üç tane seksen yaş üzeri çoçuğumuz var...Çocuğumuz var diyorum inanın üçü de çocuk..Annemi hiç özlemedim çünkü her gün iç içeyiz.Annem bir saraylı bir asilzade bir hanımefendi.Bazen ona sorarım"gerçekten ben senin kızın mıyım"diye çünkü kişiliklerimiz çok farklı...Allahım onu bana özlettirmesin ,çok uzun yıllar daha yaşasın..şiirinize gelince diyebileceğim sadece şu özlemekte hayata dahildir...Saygılar...
NE KADAR DA ŞANSLISINIZ...Allah, ne sizi annenizden, ne de evlatlarınızdan sizi uzak etmesin ve hergün birbirinizi görmenin yüzgözlüğünü noksan etmesin... değerli yorumunuza teşekkürler...SAYGILAR
Değerli şair/yazar büyüğüm, Bir zamanlar annem bana "sen de evleneceksiiiiin" dediği zaman kızgınlıktan ağlardım. ben en çok seni severim başka birisini nasıl sevebilirim? der başımı divanın etamin işlemeli yastıklarına gömer ağlardım saatlerce. fakat öyle olmuyor işte. Zamanı gelince insan başka sevgilere, acılara bile muhtaç oluyor. Bu sevgilerin farklı olması ve her duyanın da duyulanın da farklı algılaması gayet doğal. fakat şu bir hakikat ki "Anne sevgisi" diğer sevgilerden çok farklı. Kardeşimin vefatından sonra annemim durumunu izledikçe yaşamak isteğim kat kat arttı. Sadece annemim benim ölümümü görüp tekrar o acıya gömülmesini istemiyorum. Annelerin sevgisi başka. Tar,f edilemez ve bir baba olarak asla anlayamayacağımız bir hal ve hissiyat ile seviyorlar. Şiirinizi ve sizi sevdim. Anne için yazılan her şey çok güzel. Selam ve saygı ile.
Samimi paylaşımınız için çok teşekkür ederim... anneye özlem, ondan daha yaşlı olduğum şu günlerde yüreğimi kor gibi yakmakta... herşey için çok teşekkür ederinm...selamlar, saygılar
Anne sevgisigerçek olan tek sevgidir... hiç bir menfaat duygusu içermeden yaşanır o... keşke özlemek yerine arkadaşınızın dediğini yapabilsek. Saygılar
Annenin karşılıksız sevgisi ve hizmetini de kapsayan, yaş ne kadar ilerlesede ilerlesin anneye duyulan amansız özlem, bunlar birikmiş yürekte her insanoğlunun yüreğindeki gizli saklı taleptir bu eminim.. Sizde kagıda aktarmışsınız ve sırrı açığa çıkartmışsınız. Ellerinize sağlık Üstadım... Saygımla.
değerli yorumunuza çok teşekkür ederim... bir erkekle bir kadını mukayese ederken, kadınlara bahşedilen annelik sıfatı karşısında erkeklerin aczini bilirim... ama bir annenin çocuğu olm akla da gurur duyarım...selamlar, saygılar...