(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YOLLAR O'NA ÇIKAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YOLLAR O'NA ÇIKAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En güzel yol O'nun yolu değilmidir zahir.Aklı ve feraseti olan O'nun yolunu bilir ve ayrılmaz. Tebrik ederim Mecit bey.Müsadenizle bu şiiri paylaşıyorum. Sağlıcakla.
DİZELERİNİZ ÇOK HARİKAYDI ÜSTADIM.DEDİĞİNİZ GİBİ BÜTÜN YOLLAR ALLAH'A ÇIKAR. BÜTÜN YOLLAR ONDA BİRLEŞİR. KİMSE YOLUNU ŞAŞIRMASIN, ŞAŞIRANLAR DA EN KISA ZAMANDA DOĞRU OLAN HAK YOLUNA DÖNSÜN DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Her giden-gelen anlatır, her daim huşuyla seni, Kin besleyenler haşr olur, ünün kaplamış evreni, Hercümerç eyledin KÂBE’M, aşkınla yanan bu teni, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
Temel ÂDEM’LE atıldı, İBRAHİM’LE tamamlandı, Her kıtadan her MÜSLÜMAN, o mis kokunda paklandı, Bilcümle alil vücudum, hiç şüphesiz pek paslandı, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
Düşelim bir, bir yollara, aç mı, tok mu da demeden? Kurtulsun cürüm dolu ben, her tür olumsuz kemeden Dua edelim ALLAH’A, o pek emsalsiz KÂBE’DEN, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
Gözükünce gözlerime, ihtişamıyla BEYTULLAH, Şaşkın, şaşkın halim ile dedim aniden BİSMİLLAH, Yıllardır özlemin ile yanar durur kalbim ah, ah, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’!
TAVAF edelim şeksiz, samimi selam duralım BEYT’TE HACER ÜL ESVED’E. Ve sonsuz hayal kuralım Ne âlemdeyiz diyerek, bir sürü sual soralım, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
TAVAF namazı kılalım, kanarak ZEMZEM içelim, SAFA-MERVE arasında, SAY’DA biz bizden geçelim, Bizi bizden arındırıp, dosdoğru yolu seçelim, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
İBRAMİH’İN MAKAMI’NDA, verimli namaz kılalım, Her kıtadan MÜSLÜMAN’LA, tek bir can, candaş olalım, Eski beni terk eyleyip, yepyeni bir ben bulalım, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
Canım ARAFAT dağında, aşkla vakfeye duralım, Dörtnala koşan şeytanı, tam da alnından vuralım, Her türlü pisliği koşup, tertemiz tenle duralım, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
MÜLTEZEM’DE dua edip, CEMARAT’A taş atalım, Kuru gönül gözümüze, dinmek bilmez yaş atalım, Her türlü cürmden arınmış, pür-aşk bir kalple yatalım, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAHA’!
Cürümlerin affı için, MİNA’DA kurban keselim, Kara havayı bırakıp, tertemiz yelle esmelim, ORASI kardeşlik yeri, sebep yok, neden küselim? Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
KÜÇÜK OZAN ikrar eyle, bütün din kardeşlerine, Tefekkür etsinler HAKK’A, nur aksın gönüllerine, TELBİYE, TEHLİL, TEKBİR’İ sunmak için dillerine, Gel gidelim naçar gönlüm, BEYTULLAH’A, BEYTULLAH’A!
Mecit hocam ihlaslı yüreğinizden mana pınarları şelele olmuş akıyor yazan kalemini yüreğini kutladım çok derin manalarla örümüşsün şiiri beğenerek okudum duyguların ilhamın daim olsun selam ve DUA ile kal.
Görmeyi bilene her zerrede ve girilen her yolun başında sonunda aklın erdiği yada ermediği her mucizede Yaradan var. Atılan adımlar keşke bu düşünülerek atılsa hep. Maneviyat soludum yüreğinize kaleminize sağlık. Saygılar
Ne güzel bir cevaptı bu benim şiirimle zihninizde kalmış demekki ne mutlu. Yaradan'dan daha güzel dost yok ve yüzümüze kapanmayan tek kapı zaman zaman çarpıp gitsekte. bir söz var çok severim. "Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa RABBİNE dönüp, 'Benim büyük bir derdim var!' deme, derdine dönüp 'benim büyük bir RABBİM var!' de" Sizinde dediğiniz gibi her yol o kutlu kapıya çıkıyor. Saygılarımla hayırlı ramazanlar.