(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KiM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KiM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şüphesiz ki,bunların hepsine kadir olan ALLAH c.c dir...İşte bütün bu sebebler den dolayı yüce ALLAH C.C yi ,attığımız her adımda zikretmeli ve övmeliyiz...
Mahşer günü bir ses duyulur; Dünyada ALLAHI çok övenler ayağa kalksın diye...İhlas suresini çok okuyanların haricinde hiç kimse ayağa kalkamaz....Selamlar ve saygılarımla...Yüreğine sağlık...
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 7/22/2012 4:40:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sen iyi olda sonra yine gelirsin.Hem gözdende kaçmıyor bilesin bu durumun. bir an önce düzelir umarım neşen.Bak ben kalemim için savaşıyom beni burda tek bırakma.
yoksa emir büyük yerden geliyor diye şiirlerime veda etmek zorunda kalşıcam:((
Eyvallah üstadım eyvallah öyleya bu sözleri yazdıran kim ? yazan kalemine yüreğine sağlık çok güzel olmuş demek kifayetsiz kalır.Derinliği oldukca derin anlam yüklü dizeleriniz cani gönülden kutladım selam ve DUA İLE.
suzan çelik tarafından 7/29/2012 8:16:54 PM zamanında düzenlenmiştir.