(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KIRAN KIRSIN... BiZ KIRMAYIZ!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KIRAN KIRSIN... BiZ KIRMAYIZ!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Düşmanlarınızla oturup kalkan, sizin dostunuz olamaz. Sa'dî Şirâzî Rahmetullahi aleyh"
incileriniz icinde bu inciyi sectim, buraya koydum.
Hatalarina pisman olan hic kimse düsman degildir. Rabbim insanlara bir ömür tövbe kapisini ACIK tutuyorken, bir ÖZÜR DiLEME KAPISINI aceleyle kapamamak gerek.
Evet, şiir özünde diyor ki ;Hak yolu varken ,şeytanın peşinden koşmayız.... İnsana lazım gelende budur işte...Kulun ,doğruya olan sevgisi ,yanlışa buğzettiği kadardır...
Tüm müslüman aleminin Ramazanı şerifi mübarek olsun....Selam ve saygılarımla...
Çok güzel haklısınız. Bu güzel sözlere İnşallah denir. Kıran kırsın vuran vursun yeterki vuranda, kıranda, biz olmayalım. görelim mevlam neyler neylerse güzel eyler. Ramazanımız cümle mü'münlere hayırlara vesile olsun İnşallah. Bu akşam teravih var safura kalkacağız İnşallah All'ahın izni ile selamlar Saygılar Allaha emanet olun.
:))) Bizim Mecit dost da pembe fakiri:((( Sadece bir tane pembe verebilme kontenjanı var:((( Ama pembe kullanma hakkı da sınırsız olsa sayfası pembeden geçilmez olurdu eminim:))) Onun gönlü o kadar güzel işte Gülşah... Bu sayfa da bizim sayılır, hoş gelmişsin, sefa gelmişsin...
ÜSTADIM; KIRANLAR KIRIYOR ZATEN. BİZ BİZ OLALIM DEDİĞİNİZ GİBİ KIRMAYALIM. ADAM GİBİ ADAM OLALIM. ÖZÜMÜZ SÖZÜMÜZ BİR OLSUN. HİÇ BERE YERE YALTAKLANMASIN. SAYGILARIMLA..
Değerli dostum, sanatlarıyla, uyaklarıyla, müzikalitesi/kalitesiyle, duygu/düşünce aktarımlarıyla hülasa her cihetiyle hayranlıkla okudum müstesna yürek seslerini... Bu şiirin çok kavi, çok başka... Dilim kilitlendi; son diyeceğim şudur:
A L L A H U E K B E RAbbim seni ve sevdiklerini korusun...
==================================================== e d i b / a h m e t
:))) Bizim Mecit dost da pembe fakiri:((( Sadece bir tane pembe verebilme kontenjanı var:((( Ama pembe kullanma hakkı da sınırsız olsa sayfası pembeden geçilmez olurdu eminim:))) Onun gönlü o kadar güzel işte Gülşah... Bu sayfa da bizim sayılır, hoş gelmişsin, sefa gelmişsin...
Mecit hocam yine muhteşem bir eser okudum ifadelerin hepsi didaktik öğretici öğüt verici yazan kalelemine sağlık güzel bir ruh hali tasavvufi tarzda örgülrnmiş derin anlamlar ifade eden bir şiir duygularını güzel yüreğini kutladım DOST selam ve DUA ile kalınız.
"Bana arkadasini(dostunu) söyle, sana kim oldugunu söyleyeyim" demis atalarimiz.
Ben dostlarimi benden iyiler arasindan secerim. Ne güzellik varsa bende, bil ki dostlardan bulasmistir :)) Ben sucsuzum yani :))
Vaktin oldugunda "Ya HAYIR KONUS YA SUS" siirimde yorum yapan ve cok deger verdigin SAiR! in bu dostun hakkinda yaptigi cirkin imâ ve yorumlarini oku CAN KARDESiM.
Oku da, dost ve iyi bir insan olarak bildigin bu kisinin "gercek yüzünü" ondan ögren!
reostujm yahu ses ammaqda güzel oturmuş şiire
helal diyorum
değerli dostum helal....