Rızık oltaya kalmış sahiller kalabalık; Akvaryum yemine fit azat belgeli balık; Suyun verdiklerini su kuşları aparmış, Ahretliğine mahçup ahirinde babalık.
* Ahretlik : Evlatlık kız çocuğu.
DİLİN KEMİĞİ
Kısa devre yapınca muhabbetin kofrası, Lades kemiği arar dilde Şair sofrası; Arifane şölenin olmazsa olmazıdır, Ülfete limon sıkan ukalanın tafrası...
Gelecek iktidarı tahmin eden baş kahin, Bir de reçete yazmış : Harnup şerbetli tahin; Müzmin muhalefetin bu nüktede payı var, Gel gör çalım derdinde hörgücü nallı şahin !..
Bütün yelkenler fora, tayfun çıkarsa derdest; Politik pokerciye bilöf mü ?! Restine rest !.. Demir çokkaldan kavi dokunulmazlık zırhı, Meclis güvertesinde karambol atış serbest...
* Çokkal : Savaşçı zırhı.
ÇİĞ HOROZ
Kolu kıranı bırak, asorti "yen"e bak sen !.. "Ye kürküm ye" sözünü sık sık diyene bak sen !.. Erken ötene öfke ve devamında cinnet, Dost için çil horozu, çiğ çiğ yiyene bak sen !..?
* Asorti : Giyimde uyum.
TAZE KAN
Kışın sahile iner yazın yayla gezerdi; Kadim Türk töresince kanını tazelerdi; Vatan millet aşığı o bıçkın koca Yörük, Devesiyle güreşir mandasıyla yüzerdi...
OPTİK FÜZE
İlham çiçeklerini damıtır süze süze; İç kulağa seslenir, imge sunar iç göze Emek, bilgi ve sanat ürünü her mısrası, Radarı baypas eden opdik algılı füze...
YARGI SUÇU
Şantaj, zorlama, baskı, çene filminde bulgu; Olmadı kanun çıkar, apseli dişe dolgu !..? Demokles kılıcıyla teeammüden adalet : Hukuku güvenilmez kılan kırılgan olgu...
SANAL GÜNDEM
Üdeba meclisinde çay keyfinin son demi, Bahis, kamuoyunu yönlendirme yöntemi; Tartışmaya gerek yok, "ilek"lere sormalı, İncir çekirdeğini doldurmayan gündemi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAREKÖKE ALDIKLARIM -VII şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAREKÖKE ALDIKLARIM -VII şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayırlı ramazanlar diliyorum.
Selam ve saygılarımla.