Yağmur alnıma vurur, her sorağım bîçâre; Her rûyamın göğsünde, yalınayak, ıslaksın... ’Kalk’ desen kalkacağım; gür nefesle, yekpâre Bir emir cümlesinden, bu kadar mı uzaksın?
Malıhûlya tutağı, sürgülendiğim menzil; Dilim, damağım kurur, tutuşur içten mahfil. Düşeceğim ’düş’ desen, bağrına kandil kandil; Bir emir cümlesinden, bu kadar mı uzaksın?
Yüksünmeden taşırım, zerre zây ilâmını; Yüksünmem, sabahleyin duyunca selâmını. ’Yık’ desen yıkacağım, nice âşk kelâmını, Bir emir cümlesinden, bu kadar mı uzaksın?
Deme bana sabırdan sükûnete râm, kaçak; Gözlerim gözlerinde alevden daha koçak. Geleceğim ’gel’ desen günlenip, salkım saçak Bir emir cümlesinden, bu kadar mı uzaksın?
Sarıp da sarmalamaz, her sîne, bağır beni; Yürekten bilmedikçe kör, dilsiz, sağır beni. En telâşe hâl ile son defâ çağır beni, Bir emir cümlesinden, bu kadar mı uzaksın?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Emir Cümlesinden Bu Kadar Mı Uzaksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Emir Cümlesinden Bu Kadar Mı Uzaksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herşeyin tabiisi güzeldir. Sunî güzellikler eninde sonunda kayb olmaya mahkûmdur. Böyle engin duyguların en tabî ilhamla yazılması bir Hakan İlhan Kurt marifetidir. Tebrikler aslan kardeşim. Selam ve dua ile...