Ahhh kovboy ahhhh! Hedefi gösterip nereye gittin sen ki?
-1- BİRAZ ORDAN
Sadakta tek ok var, Ama karşıda çok düşman...
Siper aldı, yattı yere. Titrediğini hissetti birden. Anladı ki, korkuyordu; İçten içe ve sessizce… Sıklaştı derin derin, aldığı nefesleri… Kovboyumsu ıslıklar duydu çok uzaklardan o an. Yalnız olmadığını düşündü, Çekti derin bir oh! “Ger yayını ve at okunu.” Diyordu, uzaklardaki kovboyumsu ıslık sesleri. “Yanındayım, uzaklarda olsam da…” diyerek, Cesaret de veriyordu derinden derine…
Ayağa kalktı, Meydan okur gibiydi düşmana. Attı elini sadağa, Yerleştirdi tek okunu ağır çekim misali… Hatta göstere göstere sanki… Ve gerdi yayını. Gerdi korkularına inat! Fırlattı... Saniyelerle baktı hayata.
Aniden kaybolan kovboyumsu ıslıklar; Ama onun yerini alan, Okun vızıltısındaki ıslık misali yalnızlık!
Okun uçuşundaki hayaldi artık sığıntısı... Hedefe varacaktı, Vuracaktı önce bir düşman… Ondan çıkacak diğerine, Sonra diğerine, Sonra bir başka diğerine...
Sonra... Gördü ki; ok hedefe gitmeden, Birkaç metre ötesinde Yatıyor toprakta hüzün dolu. Kovboy yok, ıslık yok, destek yok! Yalnız, yapayalnız...
İşte o an oldu olanlar! İrkildi bir sesle; "Sinema kapanıyor bey amca, film biteli çok oldu!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayattan -1- BİRAZ ORDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayattan -1- BİRAZ ORDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte o an oldu olanlar! İrkildi bir sesle; "Sinema kapanıyor bey amca, film biteli çok oldu!" cok süperdiiiiii cok cok cok begendim kaleminze yüreginze sesinize saglik selamlrimla
Bu çalışmamda değişik bir tarz denemek istedim. Zaten o nedenle 3 bölüm yaptım ki; üçü de birbirinden değişik ve bağımsız oldu. Bie deneme idi kendi açımdan...
Vallahi ben şiir okumaya gelmemişim de, sinemaya bir film izlemeye veya tiyatroya bir oyun izlemeye gelmişim gibi hissettim kendimi:) tek kelime ile harikasınız ne diyeyim ki...resim, müzik, seslendirme ve vurgularla canlandırma...hepsi müthişti...detaycı olmak ve yaptığın işin hakkını vermek bu olsa gerek...en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş bir kareografi şiirleriniz...bize de bu keyifli sayfadan ayrılırken, sizi ve emeğinizi avuçlarımız patlayana kadar alkışlamak düşer...her daim saygımla, sevgimle usta...gönülden tebrikler...
Çok teşekkürler ediyorum... Henüz emekleme devresindeyim diyelim :)) Ömür yeter mi şiiri ve seslendirmenin inceliklerini öğrenmeye? Yetmez bence... Henüz büyük ustalardan öğreneceğim çok şiey var...
Yalnızlık kovboyların şarkısıdır, değil mi denizciler de güzel söyler gerçi onu. Hoş, kim söylemez ki...
Hedeflerde oklar hep tekken, ve atıp vuruyorken hepimiz, birşeyler saklıyor o yalnızlıklar bizden. Bir yalanı, sahtekar bir notası var gibi gelir bana yalnızlık senfonilerinin.
Uyutmaz bir senaryo idi tema ki uyusan da alkışlarla uyanıyorsun zaten sonunda. Her dem liste başı bu oyun. yaşam tiyatrolarımızda.
Ne güzel ifade etmissiniz duyguları,yüreğiniz çağlamış yine kalem yazmış,yürek sesinizi tebrik ediyorum.kaleminiz daim,gönlünüz huzur,Canınız canan la dolsun.
Çok değişik hayattan- 1- Biraz ordan(çizgi resimde çok hoş esprili) bana İYİ ,GÜZEL,VE ÇİRKİN kovboy flimini hatırlattı fon müziğiniz ,mısralarınızın içeriğinde ise derin bir anlatım konu içinde ki Aniden kaybolan kovboyumsu ıslıklar; Ama onun yerini alan, Okun vızıltısındaki ıslık misali yalnızlık! Sesinize yorumunuza sağlık slmlar
Sonra... Gördü ki; ok hedefe gitmeden, Birkaç metre ötesinde Yatıyor toprakta hüzün dolu. Kovboy yok, ıslık yok, destek yok! Yalnız, yapayalnız...
İşte o an oldu olanlar! İrkildi bir sesle; "Sinema kapanıyor bey amca, film biteli çok oldu!"
HAYAT DA BİR HAYAL ALEMİ DEĞİLMİ BİRGÜN BİZEDE HADİ KALK GİDİYORUZ DİYECEK MÜBAREK BERAT KANDİLİNİ KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM DOST GÖNÜL SESİNE SEVGİLER OLSUN...
AZAP tarafından 7/5/2012 2:00:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
kovboy filmlerine gittim
cok guzeldi tebriklerimi birakdim