(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdalandık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdalandık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevda üstüne yazılmış nadide bir şiirdi.... adım olduğuna mı nedir sevda şiirlerine bir başka sevdalıyımdır... yorum ise diyecek bir şey yok )))) berbat desem mi ki dedim sırf sizi kızdırmak için ama.... kıyamam böylesine pürüzsüz böylesine seçkin bir kaleme ve o derece emek verilerek yapılmış yoruma...
Müthiş bir tat, şiirin tadı. Sanki bir çocukmuşum da, gözlerimi kocaman açmış izliyorum bu masal sahnesini. Duru bir ırmak akıyor, şiiri okurken insanın yüreğine. Sözler çok sade ve çok masum. Hiç zorlama olmadan şiir, kendi kendine yazılmış gibi.
Sevdalanmanın vakti yokmuş, şiir öyle söylüyor.
Okuduğum en güzel şiirlerden biriydi. Şiir tadı yerleşmiş satırlara. Saygılarımla.
Ne güzel bir şiir bu şairim..mest oldum sesinizden satırları dinlerken..Müzik o kadar güzel uyum içinde ki ... Ne diyeceğimi bilemedim..Sizi yürekten kutlarım ..Saygılarımla...
Bu şiirinizdeki dizeler ses veriyor yüreğimize, hem de içine hafif bir nükte katarak.İçten samimi, okuyucusuna keyf veren güzel bir şiir kutluyorum kardeşim
Değerli Turgay Abim harika bir şiirdi hele o yorumunuz yokmu bayıldım.Çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,Mübarek berat kandilinizi tebrik eder,saygı ve selamlarımı sunarım.
Seçilen resim renk atmosferi ellerin kenetlenmesi gökyüzündeki ay,büyülü haldeyken, mısralarınız ona keza A dan Z Ye sevdalanmayı çok güzel işlemişsiniz vede sesinize sağlık