Varsın seyis beklesin iblis yeis atına İlham olsun özüne Çanakkale ve Bedir Aldırma kör gecenin karanlık suratına Unutma ki her zifir şualara gebedir!
Fanilik hükmederken hayatın her ânına Aklı olan, şeytanı yaklaştırmaz yanına Tevekkül gemisiyle tefekkür limanına Demirleyen bilir ki, her çile göçebedir
Bükse de boynumuzu katliam, vahşet, zulüm Yaradan Müntakîm’dir, birazcık sabret gülüm Nice firavunlara korku salan o ölüm Mü’minler için vuslat, şehite mertebedir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* MERTEBE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* MERTEBE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreğini ve basiretli gözlerini kutluyorum. Daha bu gerçeği göremeyen o kadar çok insan var mı maalesef... Çok güzel bir anlatım. Rabbim basiretimizi açsın bizi birlikten,dirlikten, kardeşlikten ayırmasın. Tebrikler. Sağlıcakla.
Fevkalade yapıcı, gayet üsluplu, politikacılara ders verir nitelikte ziyadesiyle olgun bir şiirdi okuduğum Değerli Kalem. Düşüncenize ve paylaşıma sunduğunuz emeğinize sağlık.
Daha bu gerçeği göremeyen o kadar çok insan var mı maalesef...
Çok güzel bir anlatım.
Rabbim basiretimizi açsın bizi birlikten,dirlikten, kardeşlikten ayırmasın.
Tebrikler.
Sağlıcakla.