erken geldiler diyordu tanıdık ses yüz bildik sevdik üstelik soğuktu korktum çullanırken üstüme çatal bıçak kargalar lime lime dağıttılar biriniz alın gelin bana nem kaldıysa geriye doymuşlardır martılar
oysa güvercin kalkmıştım sabah annesi kokutacaktım türküsünü görüş günü yüreğimin ziyaretçisi gelmemiş hükümlüsünün ağrıların öbeğinden düğüm düğüm süzüldüm sevgilim diyordu tanımadığıma duydum
yine dönüyorum dalgasında dalgasına yedi pileli etekleri burnumu tıkamışlar denizde kızlar boğuluyorum yanlış bedendeydim soyulmuş ruhum başkasına sevgilim diyordu duydum martılar da duydular
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizdeki bu çarpıcı anlatımlar,olağanüstü konular,sözcük ve cümlelerin anlamlarından uzaklaşmadan,dağılmadan,bir bütünlük içerisinde,üstelik akıcı bir dille devam etmesini hep takdir etmişimdir...
'2açın denizlerin kapısını beni sevdamla vurdular '' finali,inanın,şiiri bilmenin,anlamanın yanı sıra,yürekte,biraz da doğuştan gelen yeteneğin eseri olsa gerek...
Şiir böyle yazılır dedirtiyorunuz okurlarınıza inanın...
Ve burada,bu yorumu yaparken''YALAKALIK''korkusu da duymuyorum üstelik:))
"beni sevdamla vurdular" kendimi dağıttım saçlarım derli toplu sigarayı daha çok içiyorum artık her nefeste seni içime çeker gibi daha az konuşup daha çok gülmeye çalışsamda dostum silemediğimi söylüyor gözlerimin derinlerindekini..... ne acıyor canın sevdiğinin başkasına sevgilim demesi.... ya biz sevdalarda acı çekmeyi seçtik... ya acılı sevdalar bizi buldu... tek çırpıda anlatılan şiirlerden olmuş özlü ve tam 12 vuruştu başka usta diyenlere inat .... benim de tek ustamsın... sevgilerimle seni çok öpüyorum
SAYIN ARKADAŞIM.ŞİİRİN SERBEST VEZİNLİ KORKULARINI ANLATAN LİRİK BİR ŞİİRDİ BÜYÜK BİR BUNALIM İÇİNE GİRMİŞ KAHRAMANINIZ(BEN SİZİ KİŞİSEL OLARAK TANIMADIĞIM İÇİN BEN SADECE ŞİİRİNİZE YORUM YAPABİLİYORUM .ÇÜNKÜ SİZLERİN HEPİNİZE YORUM YAPTIĞIM İÇİN BEĞENDİKLERİME 4 GÜNDÜR BİRİSİ BENİ TAŞLAYIP DURUYOR)BÜYÜK BİR BUNALIM VE SIKINTI ,İÇİNDE YA GÖRDÜĞÜ KORKUNÇ RÜYALAR ETKİLEMİŞ ONU YADA SEVGİLİNİN İHANETİ.ASLINDA ŞEN VE MUTLU KALKMIŞ SABAH AMA MORALİ SONRADAN BOZULMUŞ.SEVGİLİSİNE BİRİSİNİN SEVGİLİM DEDİĞİNİ DUYMUŞ.ÇOK ETKŞİLENMİŞ.HİÇ VAKİT KAYBET MESİN SİLKİNİP KENDİSİNE GELSİN. ÇÜNKÜ HAYAT DEVAM EDİYOR.YAZIK KENDİSİNE EZİYET ETMESİN. ŞİİRİN ANLAMI ÇOK DERİNDİ.KUTLARIM AİMGELER YERİNDE KULLANILMIŞTI. ARAP SAÇI GİBİ BİRBİRİNE DOLAŞMAMIŞTI. ALLAHA EMANET OLUN SELAMLAR.
"Küçük avantajların peşinden koşarken büyük başarılardan olursunuz." Konfiçyüs
"Hayat bir bisiklete binmek gibidir. Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz." Claude Pepeer
Sevda KANATSIZ KUŞLARIN UFKU TARAYAN GÖZLERİNDE BİR DÜŞ MÜDÜR ? Bu denli erişilmez, bu denli ulaşılamaz mıdır ki sevgili? Özgün bir sorgu gibiydi. Güzeldi ya dost güzeldi işte....
Kargaların utanmadan Lime lime ettiği kalbin parçalarını önce martılar yedi.. sustuk! Sonra sabahlara güvercin uyanana ihanet sunaklarından dumura batırılmış hezeyanlar yazdılar duvarlara, kara hem de büyük puntolarla. yine sustuk! Ve son darbe denizlerde boğulan yanlış yakamozlarda sürüklenmek ve yüreğin terk kıyısına vurmakla boğulduk. Ve söylediği yalanı düğmeleri yanlış yerden iliklenmiş adamın duyduk, martılar da duydular martılar hep açtılar.. O ses benim de kulağıma geldi şair.. Bir rivayete göre bu şiire gelinirken tas tarak ne varsa toplanılmış, gelinmiş.. Denizlerin kapısını açılır ve ne olacak sadece sevdanın açtığı yaranın kanlarında boğulduk.. Beni de yüreğimden vurdun şiir.. Hep söylüyorum oynama aklımla kalbim zaten bitik vurdun beni şiir kadın, ölü mısralar doğacak yine ellerine.. Yiğenin ne de olsa kucak aç!!!
Seviyorum şair kalemini.. Seni de tabi kısma..:) Sevgilerim sonsuz, saygım ve hürmetlerimle...
"Tek ricamlı cümlede, ya cümle sonuna bir me ekleyerek okunacak, ya da ricam değil korkum olacak o tek şey... Tamam, bu gece klavyeye dokunmayacağım artık, söz... Bir arkadaşıma daha teşekkür edeyim, gidip uyuyacağım az. 48 saat doldu demek ki :)
Ne derler bilirsin; "özlü dostluklar, ismi yanlış söylemekle başlar." Birisi çıkıp şimdi, yok böyle bir söz, kendi yazıyor sana, derlerse; inanma :) Unutmasalar kesin derlerdi, bizden evvel birileri, değil mi ?
Sevgm ve saygımla kalem arkadaşıma. Teşekkür ederim.
sevgili NAYNUR nolur nöyle şeyler ya, takmayın kafanıza lütfen, insanız hepimizin dili de sürçer, kalemi de, ben takıldım sadece size.) sevgimlesiniz...
Galiba cidden iyi değilim Sevtap. Sizden evvel okudum ama düzeltemedim. Bana Nuray de lütfen. Ödeşelim, çok sinirlendim ben kendime :( Sevgimlesiniz, daima... Yemin ederim :)
'2açın denizlerin kapısını
beni sevdamla vurdular ''
finali,inanın,şiiri bilmenin,anlamanın yanı sıra,yürekte,biraz da doğuştan gelen yeteneğin eseri olsa gerek...
Şiir böyle yazılır dedirtiyorunuz okurlarınıza inanın...
Ve burada,bu yorumu yaparken''YALAKALIK''korkusu da duymuyorum üstelik:))
Tebrikler bütün yüreğimle
Dostçakalın