Ger müşg derse âşık ol buy-i zülfe sâkî Tünd olma bir kadeh ver ter eylesün dimâğı / Fuzûlî
Boş boş bakma yüzüme yırtarım seni kâğıt Gönlümün sarayında zehirli bir yılan var Derdest ettim talanı kalemden taştı ağıt Sanki benim peşimde yazdığımı silen var
Dolanmış tezgahına yalan denen illetin Sevdiğim nöbetçisi gafletin cehaletin Farkında bile değil kendine ihanetin Ya unuttu ya bilmez sözü için ölen var
Beden deyip örttüğün kefeniyle atılır Duvak denilen tüle renk özünden katılır O ne biçim pazar ki masumiyet satılır Demedi mi bilenler senin sadık kölen var
Bitmiyor bitmeyecek yığın yaptım dileği Hele tart gez bir vakit olmuşunu keleği İri eler mi seyret sevenlerin eleği Kalbimdeki aşk bitti tükenmeyen çilen var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuş Dili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuş Dili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tükendi nakdi ömrüm, bir karara var gayrı Bu yıl çıkmam bahara,dayanamam yâr gayrı, Gel sevdama merhemi, sür bekleme, sar gayrı, Sen açtın bu yarayı, beni derde salan var.............. KUL FİGAN. ..
dedim usta...fevkaladenin fevkinde bir eserdi. Ömrüne bereket. Kutlu/yorum .........
Kul Figani tarafından 2/10/2017 6:11:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar nazenin bir yürek sesi ve dokunaklı buğusu ile okuyucuyu alıp uzaklara götüren, hoş bir yolculuğa da buyur eden. Yüreğinize sağlık değerli Aynur hanım. Okumanın ve hissetmenin inceliğinde kelamınızı ve kaleminizi saygıyla selamlıyorum. Ve bu güzel yolculuğa davet eden değerli şiirinizi can-ı gönülden kutluyorum. Sevgilerimle...
Neyse ki güne gelmeden okudum da kavga gürültü yüzünden şiirin tadına varamayacaktık yoksa. :)))) . Sevgili ev sahibem siz böyle gönlünüzden ırmaklar sundukça geleniniz gideniniz eksik olmaz bilesiniz..
Son iki-üç senedir yorum alanında ciddi kavgam olmadı sahi Deniz... O gördüğün kavga sayılmaz yaf... Ee, biz de öğrendik nihayet, hasını görünce sopamızı saklamyı :) Sevgimlesin. Güldürdün beni, sen de hep gülesn diliyorum. Teşekkür ederim.
Yıkık aşklar durağı bu şerhsiz isyanlarım Ortası ateştendir dağ kokan nisyanlarım Dağılmış rüzgârlarda darılır küs yanlarım Bil ardında ne tufan ne bitmez bir talan var
diyerek şairin hoşgörüsüyle eşlik etmeli ve şiiri bir daha okuyup türküyü sessizce dinleyip gitmeli su gibi hem şiir hem türkü eyvallah saygımla...
her kalbin kapısını açarım sanma sakın kanat takıp göklerde uçarım sanma sakın içindeki derdinden kaçarım sanma sakın dön de bir bak geriye peşin sıra gelen var....
diyerek eşlik etmek istedim şairim
ayrıca kaleminize düşenler bizi bizce anlatmış bi güzel gönül alkışlarımı bıraktım sayfanıza her dem selamım ve saygım ile
Beğenerek okudum…
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…