(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzun Hikâye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzun Hikâye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi birbirini tamamlama eyleminin adıdır. Yani tamamlayabilme gücünü kendisinde bulabilenlerin daha iyi yaptığı bir eylemin adıdır. Yarımsa hüzün değmiş demektir yüreğe. Kalemini ,kelamını sevdiğim BİR AYNUR BAŞ sesi. Çok güzeldi bence de
" insan sanatçı olunca, zaten içi yeterince göçebedir " diyor Thomas MANN yani gülümseyerek geçtim şiir satırlarından usta, tanıdık bir resmi seyreder gibi. teşekkür ederim bu güzel şiir için
Ne tamdır ki dünyada. yarım olması tamamlanması içindir belki. ne kadar güzel bir şiir, safi hüzün, bilmem başkasını ama ben hüznü seviyorum özellikle senin dizelerinde tebrikler Aynur Baş böyle hep yaz olur mu. selamlar Konya dan.
Biir kelime, ünlem ifâdesi yâni,.. Onu yazsam ne olur acaba yoruma, bir şey olmaz da nasıl olur acaba... İçimden geldi.. Aynur Baş kalemi ve sabaha kadar uğraştığım sayfalar.. Severim geçmişi.
Kalimera lafı eveleyip gevelemeden saran şiirlere bayılıyorum demiş.. Âh Reyhânî'm, geveleyip de sarsınlar ama yeter ki sarabilecek kıvâmı tuttursunlar (-lar'ın içine ben de dâhil..).
Ferhat Göçer'in bir şarkısı var. Gerçi çoğu şarkı birbirinin tıpkısı ama..
"duyduğum ellere yârmış.."
Daha çok hüzündür. Dolar gözüm..
Neyse.
Ooyy dedim sayfaya girince, ismi görünce..
Ve son dize..
"yarımdı sonrası.."
İçlenesim yok. Şiir için, şiir aşkı için olsa da. Yine de etkilenmedim demiyorum ama sâdece harflerden etkilendim. Hakîkate düşen sûreti hatırladığım için değil..
Hani ilkokul ya da lise vakitlerinde kızların süslü kalem ve de defterleri olurdu ya hep. Maniler yazardık, özlü sözler yazardık.. Hep hatırladıklarımdan biri:
"unuttum demek bile aslında hatırlamak demektir.." gibi oldu diimi.. Olsun.
Ne yalan söyleyeyim bâzen ben de evimdeymişim gibi hissediyorum :))
Ilk zamanlarının çocuğuyum, defterle birlikte büyüdük ondandır herhâlde tüm hâllerim..
"Bizim kız"
hmmm, çok sevdim :))
Ne güzel ama değil mi birlikte aynı tebessüme ortak olabilmek. Ve aynı hisleri beslemek farklı yüreklerde, ne güzel..
Son günlerde biraz fazlaca duygusalım, okuduğum kitabın da etkisi var.. Anneme "anne kitap bitiyor çok üzülüyorum.." deyip neredeyse ağlayacaklen benim sultânım demez mi:
"Niye üzülüyorsun kızım bir daha okursun ne olur ki.."
Tam ağlar ayak kahkahaya tutulmuştum, ama bu şiiri sanki başka bir şiir unutturmayacak. En hızlısından tüymeli..
bende çok isterim Aynur, elbette uzaya gitmek kadar zor değil hayal hiç değil ama bir bilsen bu muhabbeti dünyadan uzak bi yerde yapmayı nasıl isterdim..:))
yan yana yapamasak da telefonda yaparız önemli olan gönüller bir olsun...
Yarım öyküler yumağı şiir denilen, belki... Bitince başka birşey oluyor masallar. Fikrimi sorarsan, hayır.... Hepisi de yanlış olamaz ama var bu hikayelerde işte bir yalnızlık. Kalemden midir, mürekkepten mi yoksa yazarından mı bilmem, var işte. Seyran, seninle şiir üzre konuşmayı ne çok istyorum ben, bi bilsen :) Şiir temalı bir çay saati :( Uzaya gitmek değil hayalim nihayet..de... yapamadık gitti.
Beğendiğim şiirinizi kutluyorum.
.......................................... Saygı ve Selamlar...