bütün vaatlerim tek valize sığsaydı bana da helal kılınırdı seçilmiş yalnızlıklarım bedeli ödenmiş kalabalıklar temiz kalırdı gözümde bir yeminlik kalsaydı pişmanlıklarım
yılgıların rüzgârı kesmediğini duvarlar anlattı sınırlar ezberletti hürriyetin akla inmediğini ne yazık ki unutuyor insan zamanla, oysa biz çocukken "ölenlerden öğrendik, gidenlerin dönmediğini"
cevap diyorlar ama değil aklın öz çocuğu soru inkâr olaydı keşke, bir ömür de ben eskiteydim şimşeklerin yırtamadığı göğü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Daimi Soru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Daimi Soru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tam böyle orta yerine muhalifim şiirin.. Gencecik dedikleri yaşa rağmen neredeyse belim çıkacak yerinden ve benden olmayan yükle.. Yüksüz yaşıyorken hem de.. Yine de incele incele, törpülemek niyetiyle bir de âhh gencecik yaşım'a deyip o hiç uzatmadığım tırnaklarımı geçirmeye niyet ettim şiirin buz harflerine.. Bir inceydim bir inceydim başında hep, sonra birden akla sanki savaş düşüyor ve baktık olmuyor.. Rûh'umun öz çocuğunu aklımın özüne emânet ettim..
aklıma gelmeyen başıma geldi aneyy .))
Bilmem neden, inanmam "hayat getirdi hayat götürdü, kader geldi kader gitti; âhh nasip değildi.." gibilere.. İşte böyle düşününce inanıyorum sonra, çığ düşecek şiire, gelecek nesillerin unutacağına şüphe olmasa da bir adım geçmiş nesil çığ çığ çığlık.. Öğrenerek sizlerden elbette..