En mümtaz sembolüydü ahlakın, asaletin Mî’râç ile taçlandı taltifi risaletin Arzumuz şefaatin, dilimizde salat´in Sensizlik yüreğe yük Ey Nebîler Nebîsi Özlemimiz çok büyük, Ümmetin Efendisi
Aciz kullar omzuna ağır geldi zimmetin Asırlar acımadı; öksüz, gamlı ümmetin Sarsın, kuşatsın bizi her adımda himmetin
Muhammed-ül Emîn’sin, ey gönüller Bani´si; Bu hasret nasıl dinsin Ümmetin Efendisi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ÜMMETiN EFENDiSi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ÜMMETiN EFENDiSi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güllerin efendisine ancak bir gül kadar güzel bir yürek bu kadar güzel bir şiirle yüreklerimizi onurlandırır haz duyarak okudum duyan yüreğin yazan kalemin daim olsun değerli kardeşim sağlıcakla kalın
SAYIN ARKADAŞIM.ŞİİRİN HARİKA BİR ŞEKİLDE KALEME ALINMIŞ,SANKİ ŞİİRİNDE HZ.PEYGAMBERİMİZİN HAYATINI BIR DAHA YAŞADIM.İŞTE BAK BU KONULARI BİZ ŞİİRLERE DÖKTÜĞÜMÜZ ZAMAN ELEŞTRİLER ALIYORUZ BAZEN ŞİİRİDE HER ZAMAN DUYGULAR, BEŞERİ AŞKLAR ANLATILMAZ.ŞİİRLER BAZI ZAMANLARDA BİLGİ BİLGİ VERMEK İÇİNDE KULLANILIR.ÇOK ZAMANLAR. ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM ALLAHA EMANET OL .ARKADAŞIM.
Kibir, bele bağlanmış taş gibidir. Onunla ne yüzülür ne de uçulur. (Hacı Bayram-ı Veli)
afız Ş irazi: En büyük felaketler içinde bile ümidini kaybetme, unutma ki ilik, sert kemiğin içinden çıkar
Diline,kalemine sağlık abim....Allah Taala bu sevgiyi eksiltmesin kalplerimizden.......ALLAHUMME SALLİ ALA SEYİDİNE MUHAMMED.........Selamlar ,saygılarımla.......
En mümtaz sembolüydün, ahlâkın, asaletin Mirâc ile taçlandı, kulluğun, risaletin Arzumuz şefaatin, dilimizde SALÂT´in
Salât selâm sanadır Ey gönüller BANi´si Muhammed-ül Emîn´sin, GÜLLERiN EFENDiSi...
Ondört asır geçse de seni arar ümmetin Yediden yetmişine sarsa bizi himmetin Bir gönül hoşluğuyla, teslim etsek zimmetin
Özlemimiz çok büyük, nebîlerin nebîsi Ey ALLAH´ın HABîBi, GÜLLERiN EFENDiSi...
Mecit AKTÜRK
Merhaba Mecit bey kutlarım yüreğinizi çoooook harika bir naat. Güllerin efendisine ne yazılsa azdır Allah senden razı olsun. Kalbi imanlı, ruhu nurlu, eğerli üstadım. ****** Gökteki ismi Ahmed yerde ise Muhammed Omun ile beraber dünyaya gelmiş Rahmet Cehalet sona erdi nur doğdu kalktı gaflet
Onca nebiler gelmiş embiyadır incisi Kainatın güneşi güllerin efendisi------emine erdem
Merhaba Mecit bey kardeşim hayrola ne oldu ki sizin gibi değerli bir can veda ediyor. Ne olup bittiğini anlamadım fakat çooooooook üzüldüm! Ne olduğunu anlamadığım için diyecek bir sözümde olamaz. Biliyormusunuz sevdiğim değer verdiğin canların gidişi çok üzücü oluyor. Yazı renklendirdiğin için teşekkür ederim. Nurlu yüreğinize selam olsun. Allâh yar ve yardımcınız olsun. Sizi tanıdığım için sevinçliyim. Edebiyat defteri yöneticilerinede teşekkür ederim. sizi tanımama olanak sağladıkları için. Allah yolunuzu açık etlesin... Allâh a emanet ol...
İçinde en nurlu isim geçen şiirinizi tebrik ediyorum. İnşallah Güllerin Efendisinin şefaatini nasip eder Allah inanan her müslümana. Kandilinizi kutluyorum. saygılar
Konu bütünlüğü mükemmel, duygular net ve çok güzel bir şekilde ifade edilmiş. Dili zengin ve anlaşılır. Vurgular yerli yerinde. Bir çok şairimizin yaptığı gibi, duyguları en güzel şekliyle ifade edebilmek adına, kafiyelerden yer yer taviz verilmiş dolayısıyla, fazla kullanılan yarım kafiyeler ben buradayım diye kendisini göstermiş.
Yüreğim doldu.O'nun manevi huzurunda olmak vardı şimdi.Kubbedtül hadranın uzak bir yerinden O'nun manevi varlığını hissedip boyun büküp oturmak. Nede güzel olurdu.
İhlas ile yazılmış bir naat. Anlatılan güzel olunca yazan kalemde güzelleşiyor. Tebirklrimi bıraktım şiirin ayak ucuna. Hayırlı kandiller. Sağlıcakla.
Özlemimiz çok büyük, nebîlerin nebîsi Ey ALLAH´ın HABîBi, GÜLLERiN EFENDiSi... Tebrikler Macit bey şimdiden Miraç kandilinizde mübarek olsun. Kaleminize yüreğinize sağlık çok güzel maneviyat dolu bir şiir okudum. Kutluyorum. selamlar.
haz duyarak okudum duyan yüreğin yazan kalemin daim olsun değerli kardeşim sağlıcakla kalın