(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ÜZÜP GiTTiLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ÜZÜP GiTTiLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
genellikle hassas,ince fikirli,fedakar olan insanlar en çok üzülenler.Siz de onlardansınız belli,insanın yapısı böyleyse değişmek de zor üzülse bile. Kutluyorum hocam bir çok duyguyu kapsayan çok güzel bir şiirdi. Saygı ve sevgilerimle.
Zaman geçtikce insanlar daha anlaşılmaz bir hal alıyorlar...Neden? Çünkü ,ALLAHIN emridir kıyamete doğru yaklaşıyoruz...Kıyametin kopması ,elbette ALLAHIN emri ve O nun belirdeği zamanda olacaktır...Fakat ,kıyametin asıl kopma sebebi yine insanlar olacaktır...Düşünün ki ,nuh tufanı insanların azdığından dolayı olmuştur...Lut kavmi aynı vakadır.... Yani ,sebeb hep insanların kendileri olmuştur....
Bu şiirde derdinizi açık ve gözel bir dille ele almışsınız...Sonda ki beddua etmedim demeniz daha güzel olmuş..Özellikle burası çok hoşuma gitti ki,beddua etmemiş olmanız ,ALLHIN varlığı ve ona sığınmışlığınızın ifadesidir...
Sonrasında böylesi sıkıntılar insanı üzerken olayın bir başka yönü vardır...Düşünün ki ,Peygamberler içinde iptilaya uğramayan yoktur....Neden mi? çünkü ALLAHU taala sevdiği kula dert verir de ondan....Seni hiç sıkıntıyla imtihan etmemiş olsa ,yarın mahşerde sana demezmi sen benim için hangi zorluğa katlandın ne yüzle geldin benim karşıma ...Kaderi yazan ben değilmiyim ,o derdi sana yazan ben değilmiyim...Bunları verilen çile ve sıkıntı için söylüyorum...Şayet ,namus ve şerefi zedeleyecek bir şey olursa ;namus ve şeref sana helaldir sonuna kadar savun....
Hz zekeriyayı kavmi kovalar ,gider bir ağacın içine saklanır;fakat şeytan onun yerini halka gösterir...Testereyle ağacı keserler...Tabi Hz zekeriyaya testere dayandığı an canı yanar ,can havliyle ah eder...Hemen cebrail gelir der ki;ya zekeriya ALLAHIN sana selamı var diyor ki,Zekeriya kulum ah mı ediyor...Bunun üzerine hz zekeriya bir daha ah demez ta ki gövdesi ikiye kesilene kadar...Şayet bir daha etse ALLAH ondan peygamberliği alacaktı o son anda...Hani hz ALİ müşrük olan birini yere yatırır tam zülfikarı vuracaktır o sırada adam Hz aliye tükürür .Hz ali kılıcı geri indirir ...Sorarlar neden öldürmedin diye ? Hz ali der ki,ilk önce onu ALLAH için öldürecektim ama o tükürünce öldürseydim,gururum için öldürmüş olacaktım.Bu yüzden öldürmedim der.....Yani ,mevzu derin ...Beddua etmemiş olmanıza sevindim ,temiz kalpli kardeşim olur böyle şeyler sabır etmek en güzelidir....Kalemine yüreğine sağlık....ALLAHA EMANET......
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 6/15/2012 6:45:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önyargı, ihanet, iftirâ ne kadar zoruna gidiyor insanın değil mi değerli dostum?
Sizi en iyi anlayanlardan biri de benimdir sanırım, gerçeklere inanmak yerine tatlı yalanlara kanıyor insanlar, doğruları değil, duymak istediklerini söylerseniz sizden iyisi yok, ama bunu yapmak için şerefi, onuru, vicdânı, Hakk'ı, adaleti bi kenara koymak lâzım, bunu da biz yapamayız.
eve iyi niyeti suistimal olanlardanım bende ,hep kendimi suçlarım, genellikle yine kuçak açar yine kazık yerim bolca ama yine de vazgeçmem diyordum insandan,bol ca üzüntü çektiğimde olurdu son zamanlara kadar, şimdilerde eliyorum,beni üzene güle güle diyorum artık.insan hakikaten korkunç bir varlık,üzebiliyor,ezebiliyor.... tebrikler çok anlamlıydı şiir
Hoşgörüm düşürdü beni bu hale Almam ahlaksızı artık kaale El Basîr Rabbime ettim havale Elde maskeleri kızıp gittiler... ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.KUTLUYORUM.SELAM VE SAYGIMLA.
Hgecm? Ben en az iki defa uyartdim seni. Meyse 'nush ile uslanmayani etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki kotektir' . Dikkat et, tekdir kismiydi bu. Yakinda benden saglam bir dayak yiyebilirsinmm;)))
Tıynet bozuk ise ne desen boşa Edep, erdem, irfan gitmiyor hoşa Yine de beddua etmedim hâşa Şaşırıp sabrıma bezip gittiler...
Mecit Aktürk
Sevipte baştacı etsen birini Vefasız lâl eder söyler dilini talan eder geçer söker gülünü doğru oluşuma kızıp gittiler....
Süper bir şiir üstadım harika sınız vede şiir ustasısınız vesselam. kutlarım imanlı nurlu yüreğinizi. Hayırlı cumalar Hayırlı kandiller allaha emanet olun...
Mecit hocam malesefki insanlar riyakar düzenbaz olanı senin insani yönünden faydalanıp birde seni enayi yerine koyuyorlar zavallı dörtyüzlü hatta maskeleriyle beş yüzlü çokur adamlar.Mmuhterem hocam ustaca bir şiir olmuş içeriği mükemmel anlamlı severek vede hak vererek okudum yüreğine kalemine sağlık duygularını kutladım selam ve DUA ile.