Yanmak kutsi değil mi ki hayasızlıktan Zannını vefada kilitleyen düşlerde hep kabus Çoğunluk karanlığa küfreder demini alır aydınlıktan Bir yıkıntıdan öte ne var ki mazide El bebekgülbebek büyümek dünyalığa göre değil Ya ben ben değilim ya dünya bana göre değil
Beynimde ardı sıra virane düşünceler Gidip gelen hayaller ve bir daha dönmeyen dostlar Sen eskiden ne vefalı adamdın der yaşanmışlığım Her fotoğrafta yüzü kayıp bakışı donuk ışıltısız Beklendiği gibi gelemeyen insanlar Ya ben ben değilim ya bunlar benden değil
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH VEFA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH VEFA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostlar... Biraz rahatsızım ve bilgisayar başında fazla kalamıyorum. Hem atar damar hem de toplar damar yetmezliği epey sıkıntı veriyor. Fırsat buldukça şiir ekleyip çıkıyorum ve size yorum yazamamamın sıkıntısını yaşıyorum. Dualarınıza ihtiyacım var. İhtiyarlık başa bela derler ya eee bizim de kafa kağıdımız eskidi artık... SİZİ SEVİYORUM.
Ağır geldi bana. Okumaya zorlandım. Tane tane okudum. Kelimeleri sindire sindire.. Sözlerinden çok etkilendim. İnanın şiirselliğni hep koruyacak kelimeler. Kutluyorum.
Yanmak kutsi değil mi ki hayasızlıktan Zannını vefada kilitleyen düşlerde hep kabus Çoğunluk karanlığa küfreder demini alır aydınlıktan Bir yıkıntıdan öte ne var ki mazide El bebek gül bebek büyümek dünyalığa göre değil Ya ben ben değilim ya dünya bana göre değil tam puan benden...
hele ikinci kıta enfes
sevgi ve hürmetle