uzun kış gecelerine benzer sana gelişim.. ne vakit sarılmaya kalksam, sokulur aramıza üşüyen tüm çocuklar. avuçlarını öptükçe, gülüşleri düşer gamzeme.. istersen, tenimden havalanan kuşları tanık tutabilirim..
bak, yine aşk’ın ilk şarkısını dinliyorum gözlerinden, dostluğun ilişiyor hücrelerime.. sana söylemiş miydim; tam da bu vakitler, tüm ezgilere meydan okur ruhum.. ansızın, soluğumuza karışır kederli insanlar. yüzüne en korkusuz buselerimden bir demet, derken; büyür insanlığım, adımlarında ve ben kendimi sevmeyi, ilk sende öğrenirim bir kez daha..
sahi, düşünüyorum da sana geldiğim her sayfa bahara gebe bir düş gibi.. ön sözünde yürek sızım, ortasında hasretim, finali ise adeta şiir aşkı’m..
ahh canımın içi.. uzun kış gecelerine benzer sana gelişim, ne vakit sarılmaya kalksam, sokulur aramıza kaybettiğimiz yıllar.. istersen, tanık tutabilirim mevsimleri bir de gözlerini..
yağmuru yazabilme yetim olsaydı, isminden çalardım tüm harfleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Şiir Aşkım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Şiir Aşkım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçtenliği, yalınlığı ile ruhu okşayan tarzı ile çok hoştu...
Bi küçük eleştiri: Mısra sonlarında noktalama olmasa daha şık olacak, çünkü mısra başları zaten küçük harfle başlamışsınız, notalama ayrıca serbest şiirde elzem değil -anlam karmaşası olmadıkça- / affınızla deyip tebrikliyorum...