o yazın durduğu yerde göl adımlarında kuş cıvıltıları, nasıl unuturum asıl bu yağmur sönüklüğü yüzümde çingenelerin sol ayağındayım.
duyuların zangocudur o sert rüzgâr tiril tiril bir kurulumun asiliğinde balkonda yarım kadeh yalnızlık hep olur senin için ezberlediğim bu şarkı bir yerleri dokunur, gözkapağında çamur.
yalnız, bu şehirde yürürken üstünü üstüme dök süt olsun kediciliğime, siyah olmasınlar günah bilmesinler, sevap demesinler sana ben bir ikindi suçu olacağım her saate baktığında gölgemi gör diye.
yoksa denizleri anlatmaya kulacım yok ve essiz sonsuzluklara yürümeye bacağım adını mırıldanarak süzülüyorum yüzümde aynı sönüklüğün karışımı ben seviştikçe güzelim ben seviştikçe ben sevişince, ah arkadaşım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevişmeler Rafları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevişmeler Rafları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu tedaylı yorumun altında neler var bilseniz şair :) Anlatımın güzelliği, kelimelerin kıyılarıma vuran melodisi ve şimdi beni gülümseten annemin bir tokatı.
Yeni yeni söylenebiliyordu o kelime daha evlerde. Yerli yersiz cümlelerde kullanıyorduk işte, kulaktan dolma entelliğimizle.
Kitaplı bir cümlede hem de, Kemalettin Tuğcu ile mi sevişmiştim ben ne... Yaş 9-10 belki... Çok oldu hatırlamıyorum :) Anneme, sevişmenin sevmelerden türetildiğini anlatana kadar akı karaya katmıştım o gün. çağın dilinin menşeine çakana, türetim atlatmak ne zordur bilir misiniz, siz:)
Neyse, hepimiz güzeliz sevilirken ve yine hepimiz çirkinleşiyoruz sevgilerimizi soydukça, sevgiliden...
Öncelikle çok teşekkür ederim efendim, bu güzel ve özel hâtıranızı paylaştığınız için. (: Çok tatlı anımsadığınız günler olmalı, kıskandım açıkcası. Ama anneniz o zamanlarda geleceği iyi çözümlemiş, ne yazık ki çoğunluğun kafası 'sevişmenin, sevmekten geldiği'ni unutup cinselliğe yormakta hâlâ.
İçten selamlarımla, saygı ve sevgilerimle güzel insan.
Bu tedaylı yorumun altında neler var bilseniz şair :)
Anlatımın güzelliği,
kelimelerin kıyılarıma vuran melodisi
ve şimdi beni gülümseten annemin bir tokatı.
Yeni yeni söylenebiliyordu o kelime daha evlerde.
Yerli yersiz cümlelerde kullanıyorduk işte, kulaktan dolma entelliğimizle.
Kitaplı bir cümlede hem de,
Kemalettin Tuğcu ile mi sevişmiştim ben ne...
Yaş 9-10 belki... Çok oldu hatırlamıyorum :)
Anneme, sevişmenin sevmelerden türetildiğini anlatana kadar
akı karaya katmıştım o gün.
çağın dilinin menşeine çakana, türetim atlatmak
ne zordur bilir misiniz, siz:)
Neyse,
hepimiz güzeliz sevilirken ve yine hepimiz
çirkinleşiyoruz sevgilerimizi soydukça, sevgiliden...
İçten tebriklerim ve saygımla Şair.