III ah meltemler inecek seher yeliyle yeni yetme hüzünlere şu kederli hecelere tabip olan yanından dokunsa da içli kemanlar muzdarip mısralara son dem sunsa da edip alnına doğar gibi şafağın kızıl emare durulmayacaktır kaygısı bitimsiz hüzünlerin geleceğin affına sığınarak yazacak dili kelam tutan her şair kimsesizliğin üzerine dökülecek hicran sarısı hayıflanmalar
IV can içre veladet ah soluğumda uyuyor dilsiz ezgiler serkeş bir akşamdan kalma düşüncelerle uyup acziyetin karanlık renklerine naçar ışıklarda okuyorum nazımca deyişleri kanamalar kanatmalar kuraklık ve ayrılık gayrılık mırıldanıyor sinsice..
V sessizim güneşin safrasında ilenirken suskular üşüyorum harfsiz gökyüzünün altında ahı yutkunamadığımdan beri köhne cümleler kıvırcık saçlarıyla dolanıyor içime sönük mumlarda arıyorum ahdimi tekmil verirken gece huşu sayıklamalarla gözbebeğime yeni yetme hüzünler devriliyor gamzeme muhabbetle ne fayda k/alem kurşun sıksada bir koşu imdadıma...
sanrılarından sıyrılır mı insan yadeller de yuvasını yitirince tüm kuşlar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akl-i Kül Veryansınlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akl-i Kül Veryansınlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirin buharı üstünde henüz. Çekince içime genzim yanıyor. Halbuki mevsim bahar, Çiçek, böcek şiiri yazmak lazım. Fakat gel gör ki hüzün, bu kalemden çok hoş damlıyor.
bazen yorum yazmak şiirdeki güzelliği bozar kaygısı taşırım ben..ya da yapacağim yorum şiire yetersız gelecek diye korkarım bu harkulade güzelliktekı şiiri sadece tebrık edıyorum..
yalzıca yüreğinize sağlık diyebiliyorum....