(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜKÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜKÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her davada bır kazanan bır kaybeden taraf bulunmakta aşk davaları disinda.
Aşk ne zor şey Şimdi gidiyorsun Kazanmış taraf olarak mı düşünmektesin kendini sen? Ya da Kaybeden miyim şimdi gözünde ben? Ne fark eder? Yok etmedik mı sonuçta bizi Senle ben...
Cok sevdim şiirinizi ... Kutlarım Sevgilerimle GC7
Aşkta kazanan yoksa sanırım aynı sonu belirlemek en dogru karar olsa gerek. aşk davasında tek taraf kavramı yoktur kaybeden iki taraftır idam edilecekse iki tarafta idam edilir çünkü biri kaybederse digeride kaybetmiş olur
kısa ama öz anlatılmak istenen fazlasıyla anlatılmış kutluyorum.
Hani her davada bir kazanan olurdu, bir kaybeden, Neden Aşk davasında kazanan olmuyor hakim bey, Tuttum onca avukat, girdim onca duruşmaya, Bu davadan mutlu ayrılan görmedim hakim bey, Kusur sizde değil belli ki kanunlarda, Biraz da çuvaldızı kendimize batırsak ya, Aşk'ta kazansan ne farkeder, kaybetsen ne fayda, Ben artık bu davadan çekiliyorum hakim bey..