El aziziye çölünde yarı çıplak ve elli sekiz santigrat derece hava yürürken kumlar çıplak ayaklarımı yakmakta…
Bense, kendim için, düşüncelerimi özgürce seçebilmeyi özlüyorum, hiç kimsenin düşündüklerini umursamadan, hiç kimsenin düşündüklerimi şekillendirmesine izin vermeden…
yurdumun soğuk suskunluğunu özlüyorum; kışını, gözü göze göstermez tipilerini, doya doya hasretimi gidermek için don tutmuş soğuğunu.
ormanlarının karanlık korkunçluğunda düşlerinin özgürlüğünü özlüyorum...
kayalıklar üstünden oltalarını sarkıtıp bana ikram etmek için balık tutmaya çabalayan balıkçı dostlarımı özlüyorum, ve iki taş aralığında ateş yakmayı çalı çırpıyla ve simsiyah isli çaydanlıkta yosun kayganlığında dere suyuyla çay demleyip balıkçı dostlarıma ikram etmeyi…
seni özlüyorum, ey sevgili seni, sevdiğimi söylerken bakışlarından gözlerinin ışıltısını yakalamayı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir an önce sağlığına kavuşup yine aramızda olmanı dört gözle beklyoruz...Belki Elazizde içtiklerine benzemez amma ben de iyi çay demlerim hani...Gel de beraber içelim...
hepimiz birşeyleri özlüyoruz aslında .ne çok özlem biriktiriyoruz ömrümüzde.bi an için göl kenarında çaydanlığım yanımda kendimi balık tutarken buldum amcacım yüreğine sağlık..
Aziz Nesin
Biriktirdiğimiz özlemleri ,gün olur faizinle bulur ve sarılırız dileğiyle ...