Okuduğunuz şiir 3.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
aşk kekeme bir susmak...
Masal kuşlarını ağlattık hep Serçelerin öpüştüğü o telgraf teli Hasrete bağlamışken tüm harfleri Dokunsan Ağlar mıydı kendine aşk…
Bir çocuk ıslığında yenildik bazen yalnızlığa Bazen de inandık, inanmak istedik Aşk süsü verilmiş elma şekerinin yalancılığına
Mesela bir çiçeğin gamzesinde Yağmur damlacığı olmayı düşledik Avuçlarda kına Kehribar bir gecede ay Ve sus payı şiirler yazdık Plastik çiçeklere Aşk’a sadık kalsınlar diye…
Asılsız ihbarlarla oyalandık hep Ten’in tutuştuğu o akşam söylenceleri İki cümle kadar uzakken kalp atışında Dokunsan Yanar mıydı kendine aşk…
Bir kitabın anlam hiçliğinde bağırdık bazen hayata Bazen de sustuk, susmak istedik Büyükşehir öykülerinin dip notu mahlaslarında
Mesela bir balığın akvaryumunda Telaşsız gülüş olmayı düşledik Yakamozlarda yaldız Denizde tuz Ve sır sözlü şiirler yazdık Kül rengi kadınlara Aşk’a hep yanık kalsınlar diye…
Kızılcan/2011
…/Bir kuş uçurduk Öksüz şiirlerin göğüne Kanatlarını çırptılar yirmi dokuz kere Üç harfin şerefine Sonrası… Kekeme bir susmak/...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk kekeme bir susmak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk kekeme bir susmak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suskuda mana,Suyun altında gözünü açabilen bir felsefeyle anlaşılır gibi bir düşünceye sahip olmuşumdur hep.Derin bir mananın kimi zaman tek kelimelik bir anlatımıdır susmak. Tebrikler.
eksilmek mi dedin ... bak o üç harf var ya biz sustukça eksiltiyor bizi aslında usta... susmak mı dedin ... o üç harf zaten yeterince susturmadı mı bizi usta...
kalan sağlar bizim mi acaba... ya sağ kalmak mümkünmüdür bunca eza çeken harf varken dilinde. kendine dua edecek hayrı mı var ki dilin...
çok teşekkür ederim usta. şiirlerimi öksüz bırakmadığın için sonsuz teeşkkürler. saygılar.
Şair hengi harfe el atsa, şiir estetiğinin biçimlenmesi evresine ulaşıyor dolu dizgin salt şiir mi? elbette değil. kimi zaman kısa metrajlı bir film.kimi zaman, ezgisiyle ritmiyle her dilden her renkten şarkılardır hünerli ellerinden dökülen..
''Dokunsan Yanar mıydı kendine aşk''…
Gel de bütün bedenini işgal edip ateşe verme sırf bu söze bile.. şu an dışarda öyle bir gün hazırlanıyor ki dostum, sanki içinde ben yokum..kim bilir kekeme susuşlara yüz sürersem diyorum, bir parça ay tutuşur ömrümüze diye,yaslıyorum sırtımı dizelerine.. dönüp dolaşıp tekrar geliyorum mısralarına, sonra bir sarmaşığın serin rüzgar yanına uzanmış buluyorum kendimi..o an ne düşünmek hüzünlerimi, ne de az sonra bir rüyayadan uyanacağımın cinneti.. kekeme bir şiir, dışarda yağmurun toprak kokusu, yakamozlarda yıldız,denizde tuz..mutluyum!!...Sevgilerimle dostum..
teşekkür ederim dostum, yorumların her zaman k gibi olağanüstü ilham veriyor kalemime ve ben ellerimin dolusuyla yazıyorum sen sayfama yüz sürdükçe... saolasın.