(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Başkadır Sevgisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Başkadır Sevgisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygu yoğunluğu emek kabiliyet bir araya gelince böyle b am telini inleten mısralar dökülüveeriyor kalemden tebrikler teşekkürler yorum bir ayrı güzel onu ayrıca tebrik ediyorum şiirle kalın
Şiirleriniz kurgudan ziyade gerçek yaşamdan kesitleri konu aldığından okurken ruhta bir güzellik bırakıyor.Şiir okumanın keyfine varıyorum.saygı ve selamlarımla efendim.
HARİKA BİR ŞİİR. EVLAT BELKİ BİLEMEZ AMA ANA BABA İÇİN EVLATTAN DAHA SEVGİLİ BU DÜNYALIK BİRŞEYYOK GALİBA. AFEDERSİN, O NUN PİSLİ BEZİ BİLE ANA BABAYA MİSK GELİR BAZEN.
ŞİİR, SESLENDİRME VE DE FON MÜKEMMEL..DAHA NE OLSUN Kİ...BİR DE BU ÂCİZ YORUM İŞTE...BAĞIŞLAYIN LÜTFEN..TEŞEKKÜRLER,TEBRİKLER EFENDİM...SELAMLAR, SAYGILAR...
Ne mutlu, böyle evlatlara Anne olmak, duygu dolu harika bir şiirdi, beğeni ile dinledim. Seçkin kalem ve engin/olgun yürek her daim var olsun... En içten selam ve saygılarımla.
Siirdeki her bir dize inci misali , ana yuregindeki dokulen mis kokulu gulller misali... Siz zaten en guzeli en nadide dusunceleri siirde yazmissiniz , bana tebrik ve kutlamak duser ana yuregini bilen biri olarak . Selam ve sevgilerimle..
Evet aynen dediğiniz gibi. Allah anneyi babayı evladına evladıda anne babaya bağışlasın İnşallah. Ne anne babanın yerini başkaları alabilir,nede evladın yerini bir başkası doldura bilir. Allah annaya babaya evlatlarını bağışlasın acılarını göstermesin. Evlatlarıda annesiz babasız koymasın İnşallah. Çok güzel di arkadaşım Sevgiler Selamlar...
ata yüreğinden ciğerlerine dökülen incilerdi. Özlem in sancıları harman olmuş.Bitmez tükenmez bir alev şarmış Rabbim acılarını yaşatmasın. Selam ve saygılar
İKİSİDE SANA ÇOK BENZİYOR ARKADAŞIM.ALLAH UZUN ,MUTLU VE SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN HEPİNİZE.EVLAT BAŞKA,SEVGİSİ BAMBAŞKA.EVLAT DEYİNCE KALBİMİN KÖŞELERİ SANCIYOR.EVLATLAR VEFALI OLDUĞU ZAMAN İNSAN ÇOK MUTLU OLUYOR.AMA VEFASIZLARIDA ANA BABAYA YAPMADIĞINI BIRAKMIYOR.ŞİİRİN ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM ARKADAŞIM.ESEN KALIN. Çocuklarımızın ayaklarına bile gösterdiğimiz özen ve bakımı Kafalarına göstermiyoruz. Ayaklarına uygun olsun diye, pabuçlarını ısmarlama yaptırıyoruz. Acaba, kafalarına uygun okulları ne zaman yaptıracağız.
Allah bağışlasın.Acılarını ve sıkıntılarını göstermesin. Çok güzel bir anlatım. Dünyanın meyvesi ve süsü olana yavrularımızı Rabbim sıkıntıya düşürmesin. Resimde şiirde harikaydı. Tebrikler. Sağlıcakla.
efendim ana sıcaklığı ana sevgisi kimsede bulunmaz evlatlarda bu idrake erebilirlerse ne mutlu allah herdaim mutlu etsin yavrularını kutlarımsizi böyle güzel şiirinizden dolayısesinize yüreğinize sağlık saygılarımla selamlar
EVLAT SEVGİSİ HİÇ BİR ŞEYE DEĞİŞİLMEZ ÜSTADE DİZELERİNİZDE DE DEDİĞİNİZ GİBİ. ONLARIN SEVGİSİ BAMBAŞKA BİR SEVGİ. HELE BİR DE GÜLEN YÜZLERİ, SEVECEN GÖZLERİ. HEM ANAYI HEM DE BABAYI BİR BAŞKA MUTLU EDER. ÖZELLİKLE DE ANAYI. ZİRA ANA ONLARIN OLDUĞU KADAR DA BİZİM DE BAŞ TACIMIZ. SAYGILARIMLA...
Bir başka oluyor ana kucağı. Soğumaz sinemde, hala sıcağı. Özlenir her zaman,baba ocağı Ağaca yapışık, dallar misali. .....
Bu şiir anne yüreğiyle yazılmış.. Her zamankinden farklı seslenmişsin arkadaşım.. Resmiyle müziğiyle tam ana kalbinin sesi olmuş.. Çok beğendim yürekten kutluyorum.. Dostluklar İzmir'den..
Allah bağışlasın acılarını gösermesin. Şiir çok dugu yüklü yine usta kalemden başka şiir çıkar mı hiç. Hasret, hasret oğlumun diyarına gittim yorumu dinlerken, özlemimin kat sayısı arttı. Her şey o kadar uyum sağlamış ki mükemmel. O güzel duygularınız hiç eksilmesin gönül diyarından. Teşekkürler. Sevgimdesin...
Rabbim evlatlarına hayırlı ömürler huzurlu mutlu yaşam nasip edip mutlu günlerini göstersin inşallah sana Gönül kapın hep sevgi mutluluga açılsın dilek ve dualarımla Kutlarım yine muhteşemdi yüregine saglık
Yürekten gelen sevgilerin resimlendiği anlamlı bir manzum eser. evlat sevgisi dolu ana yüreği. Ah be şairim,karşılığı olmayan bu sevgi yokmu? dünyada eşi benzeri varmıdır. güzel bir şiirdi.kaleminize sağlık.ayrıca yorum nefisti.
Bu defa kısacık yazacağım çünkü acele bir işim çıktı, gitmem lazım. Hayranı olduğum şiirlerinin ve yorumunun muteşemliğini anlatamam. Bu şiirinde onlardan biri. Seni, bütün kalbimle kutluyorum. Bütün dileklerinin yerini bulması dileklerimle...
Anne ve evlat sevgisi... Dünyada bu sevgiye eş değerde başka bir örnek yoktur. Dinledim... Sesinizdeki tarif edilemez bir hüzün var, o da başka bir efsun veriyor şiire. Cümlemizin evladını Allah bağışlasın...
Çok beğendim. Yüreğinize sağlık... Sevgilerimle...
Sessiz Peri tarafından 6/1/2012 4:27:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu fırtınası esmiş geçmiş yeller misali öyle dopdolu öyle vurgulu kutluyorum şairi ve kaleme aldığı bu güzel eseri saygılarımı bıraktım gönül sayfanıza
Ülker hanım yazan yüreğine kalemine sağlık anlamlı içeriğ güzel sevgiyle örülmüş mısralarını beğenerek okudum.Allah evlatlarımıza uzun ömürler versin anne duyarlılığıyla duygular akmış kutladım selam ve dua ile.