(Ruh varlığı tekrar doğuşlarla maddi evrenlerde ki bilgi ve deneyimini artırarak yavaş yavaş sonsuz tekamül yolculuğunu sürdürür)
//bir öpücük bir kuş etmez etkin olmaz dokunuş// //bin dokunuş ’özdeşleşmek’ etmediği gibi//
ilk histir o dokunursun bir yabancının tenine ’umurumda değil’ çağrışımlıdır kayıtsızlığın sardığı
bir güvercin gagasını buğdaya vursa içine çeken bir vakumdur -devinimsel güç- yağmurlu, ıslak ve çamurlu fazlasıyla sevgi dolu ve şefkatli
kolayca değişen işlevleri düşünmek yerine bir cümle konuşulsa çelişkili terimler huşu içinde olmaz bilinci başka yere gömmez ki beyin hiçliğin farkına vardığında ’nedensillik’ nesneye dönüşürdü
bilinç yoğunlaşmaz sezgileri ölçmek yerine tecrübenin bilinç olduğunu bilip özneyle erimeye mahkûm olmayan gözleri ayırt edebilirdi siyanürden
yani angaryadır aslında akıl bütünlüğü lazım olan bir esas ve de evrensel mülkiyetin sonsuzluk diye adlandırdığı uzun bıçaklarla kazınan zihnin alaylı ve başka boyut katarak parçalara ayırdığı yaraladığı yeni keşfedilmiş ölüme yakın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tekamül Seyri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tekamül Seyri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yani angaryadır aslında akıl bütünlüğü lazım olan bir esas ve de evrensel mülkiyetin sonsuzluk diye adlandırdığı uzun bıçaklarla kazınan zihnin alaylı ve başka boyut katarak parçalara ayırdığı yaraladığı yeni keşfedilmiş ölüme
SEVGİLİ ÇOCUĞUM SENİN İŞİN GÜCÜN ÖLÜMMÜ OĞLUM.SEN HİÇ YAŞAMA DAİR BİRŞEYLER DÜŞÜNMEZMİSİN.İNAN ŞU AKTARDIĞIM KITADAN EDİNDİĞİM YORUMLAR,BİRAZ ANLAYABİLDİĞİM YORUMLAR.İNSANLARDAKÜİ AKLI ANGARYA OLRAK GÖRÜYORSUN.ACABA YENİ ÖLÜMMÜ KEŞFEDİLDİDE BİZ BİLMİYORUZ.'('HATIRLAMAK BAŞKA,BİLMEK BAŞKADIR.HATIRLAMAK YALNIZ BELLEĞE SAKLANMASI İÇİN VERİLMİŞ BİR ŞEYİN MUHAFAZA EDİLMESİDİR.BİLMEK İSE HER ŞEYİ KENDİMİZİN BİR PARÇASI YAPMAK DEMEKTİR''. DİYOR( SENECA.). )VALLA ARKADAŞIM .KAYBEDEN BİZ OLUYORUZ.YOKSA HAYAT YERİNDE DURUYOR.SEVGİLİ OĞLUM SİZ BİZE KAFAYIMI YEDİRTECEKSİNİZ SENİN GİBİ ÇOK VAR BÖYLE.BİZE BİLMECEMİ ÇÖZDÜRÜYORSUNUZ.ŞÖYLE HERKESİN ANLAYABİLECEĞİ BİR DİL KULLANSANIZA YAZIK OLUYOR ŞİİRİNİZE.EN GÜZELİ ŞİİRİ YAZIN,ANLAMINI YAZIN .BİZ ONDAN SONRA YORUM YAPALIM.NE GÜZEL BİRZAMAN ANLAŞILIR ŞİİRE .YİNE AKLIN NERERLERE GİTTİ.BAK BU YORUMA UZUN BİR CEVAP İSTİYORUM ONA GÖRE.YORUMU BARİ ANLAŞILIR YAZ.ESKİ ŞİİRLERİN NE GÜZELDİ.ADINI DEĞİŞTİRMİŞSİN ŞİİRLERDE BOZULDU.ONLARDA DİKKAFALI OLDULAR.DİKKAFALI OĞLUM BENİM.SENİ ANNEN GİBİ SEVİYORUM YAZDIKLARIMA GÜCENME EMİ.İSTEMİYORSAN SİLEBİLİRSİN.SEN VİPSİN YA.SİZE O HAKKI TANIMIŞLAR. EMEĞİNE SAĞLIK KUTLARIM PUANIM TAM.SELAMLAR.
HAYIR BİTTABİ HAKLISIN BU ŞİİRİ İTALYANCA VE FRANSIZCA YAZMIŞTIM ÇEVİRDİĞİM ZAMAN İSE KONU BU ŞEKİLDE ANLATILIYOR DAHA YALIN HALİNE GELMESİ İSE TAMAMEN BU KONUYU TÜRKÇE KELİMELER İLE ANLATIRKEN DAHA ANLAŞILIR DİL KULLANILIRDI..
_____________________________Harikasın dost yürek yine patlatın ölümün bombasını ama yinede haklısın ölümü hatırladıkça kötülükten uzak kalmak gerek saygılarımla...
şiir yazıyorum diye teknik ve terimleri bilmek zorunluluğum mu var? sana daha önce söylemiştim, ben hiç şiir kitabı okumadım. ben içimden geldiği gibi yazıyorum, hepsi bu!
yeni tarzımız hayırlı olsun.
şiire dalmıştık ama içine felsefe dekatılınca kafa üstü çakılacaz galiba. :))
ölümü böylesine sorgulamak...
farklıydı şairim.
sevgilerr...