Karanlığın dostluğuyla avutur insan kendini Çok ağlar yenilgisiyle Çok acıtır yüreğini Uzun yollar kurar yakınlığıyla Çok özler kendini sonra Çok sızlanınca…
Nasırlı ellerinden öperken kalem Kırık parçaları kanatır boğumlarını parmaklarının Kendinden kaçar önce Kendine varır dilenen mısralarda Dağılır ömrünün ovasında gülücükleri Gece büyütür geçen yıllardan özlemlerini Babanın elinden tutup da gidemezsin Anlatamazsın avazlanmak istesen de Ömrün bir güne denk edildiğini…
Gün vurmaz o yıllara
Heyhat! O sabahlar ki doğmaz çoğu zaman Haddini öğretir pervasız kanamalar Gökyüzünden düşer yüzünün avlusuna Gözleri kan çanağı yoksul çocuklar…
Mağrur çizgilerinde yaşar anaları Rüzgârın ırgaladığı ketum ağrılara alışkındırlar Ağıtları öğretir dizleri yara içinde yaşanmışlıklar Eğiktir boyunları anılarının Buğulanır gözleri türkülerinin Mahkûmdur dudaklarına hıçkırıklar Gökyüzüne mum yakar iyi dilekleri Akşam vakitlerinin kızıl saçıntıları Kınalı saçlarının kokusunu verir analarının…
Ve bir hançer döner durur yüreklerinde Çağıldar ömrün lirik ahengi Mayasız gülücüklerle Eşkıya misali ateş içinde…
Çok öğrenir sonra insan Çok susar Çok k/anar türküleri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mayasız Gülücükler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mayasız Gülücükler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlığın dostluğuyla avutur insan kendini Çok ağlar yenilgisiyle Çok acıtır yüreğini Uzun yollar kurar yakınlığıyla Çok özler kendini sonra Çok sızlanınca…
Güzel dizeler okudum sayfanızdan Banu hanım.. Tebriklerimle.. sevgiyle kalınız
Öyle
Çok ki….
KATILIYOR VE KUTLUYORUM