Şiir hep müsveddelerde kalacak. hayatın içine sokulup bir hayat olmayacak.
Şiir hep şair kalacak. ya şairle unutulacak ya da şairle gömülecek Hiç bir hayatı süslemeyecek.
ll
anlatılan tüm kadınları, şiirde -en güzel bacaklı kadını bile,- bir kütük parçasını tutuşturmak için yakacaklar. ve artık hiç bir kadın, hiç bir şiire konu olmayacak. Uzun kirpikli, siyah saçlı o afeti zulümde.
acıyla eriyen ve yakılan bir sigara gibi bir şiir de kendi düzmece düzgünlüğü içinde ağlamaktan kör olan kahverengi gözlü kıza heba edilecek.
Ölüm diye kıvranan yalvaran sinsi esmer dizeler ancak bir ölüm boyu boylu boyunca yani bir toprak altında kısacası kabir azabında sen diye seslenecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Ölüm Boyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Ölüm Boyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir hep şair kalacak. ya şairle unutulacak ya da şairle gömülecek Hiç bir hayatı süslemeyecek. emegine yüregine saglık deniz yine 12'lik bir eser olmuş tebrıkler..
_________________________________oktavlı bir tokat mı olarak algılamalı yoksa sadece şiirde ölümü pay eylemek mi gerek harikasın gardaşım yüreğine sağlık okudum dinledim mükemmel saygılarımla...