(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ YAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ YAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Güçlüer aklınıza uydum bit pazarına gittim. Eski bir yaş istedim, kalmadı dediler kurusundan verdiler. :)) O da sayılır mı acaba ? Çok güzel bir GERÇEKTİ ! Tebrik eder saygılar sunarım.
Vesile olduğunuz satırları ziyaretinizden dolayı memnunum. Yaş veya kuru olması önemli değil. Yeterki son kullanma tarihi geçmiş olmasın :-)) Yorumunuz için teşekkür eder, selam ve saygılarımı sunarım.
Bit pazarlarından da alınmış olsa, ehil ve ferasetli ellerde, inanmış çağdaş düşünceli CUMHURİYET sevdalılarının eğlemlerinde daha büyük işler yapma zamanını bulur yeni yaşlarımız. Varsın eski olsunlar... eskisinler! Arkadan gelen yeni yaşlar onların yaydıkları mefkureli ışıklarla umarım dopğru ve düzgün yolları bulurlar.
Esenlik ve mutluluk dileklerimle yeni yaşlara, sağlıklı uzun yaşam yıllarına ulaşmanızı diliyorum, değerli aydın kardeşim