(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir çocuk kurulmalı kurumla sayfaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir çocuk kurulmalı kurumla sayfaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizi dev gibi büyütürler gözlerinde biz kurtarırız onları canilerin elinden biz takarız sıkı sıkı tokaları başlarına özgürce savrulan saçlarına
onlar koşmak isterler silâh seslerinin duyulmadığı yollarda biz veririz onların eline silâhı savaş düşleriyle!..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gönülden kutlarım bu güzel şiiri bize sunan değerli şairimizi saygılarımla...
onlar ellerinden tutarak istediğimiz yere götürdüklerimiz istediğimiz yerde durdurduğumuz istediğimiz yerde susturulanlar
Bu cumleleri okuyunca cok dusundum, gercekten de oyle yapiyoruz cogumuz. Cocuklarimizin kucucuk yureklerinde kocaman bir dunya yasattiklarini hic dusunmeden! Cok guzel bir siirdi. yuregine saglik sevgili sairem. Sevgilerimle.
ÇOCUKLARIMIZ YARINLARIMIZIN TEMİNATI ANCAK BU TEMİNATIN GEÇER AKÇE OLUP VARLIĞINI İDAME ETTİREBİLMESİ BİZLERİN BUGÜNLERİ ONLARA YAŞANIR KILMA ZORUNLULUĞUMUZ VAR.
DERİN ANLAMI VARDI ŞİİRİNİZİN.
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 4/23/2012 11:15:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİİRDE BÜTÜN SÖYLEMEK İSTEDİKLERİNİ SON SATIRLARDA ÇOK GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİN.BOŞ VER SEN BÖYLE KAL .BİZ SENİ BÖYLE SEVİYORUZ.ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.DERDİNİ ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN.KUTLARIM .PUANIM TAM SELAMLAR
GÜZEL SÖZ...
Ey yükselen yeni nesil! Gelecek sizindir. Cumhuriyeti biz kurduk, onu sonsuza kadar yaşatacak olan sizlersiniz. Türk gençliği amaca, bizim yüksek ülkümüze, durmadan, yorulmadan yürüyecektir.( K.ATATÜRK)
Hanımefendi bu şiirde çocukları gözeten bir öğretmen gördüm sanki... Başlarına ne geleceğini bilen... Yarınlarını düşünüp üzlüen... Özgürce savrulan saçlarına toka takmayı bile müdahil sayan... Güzel şiirdi... Bayramın/mız kutlu olsun. Tebrik eder saygılar sunarım.
Ülkeyi kurtardı da Atatürk, çocukları kurtaramadı henüz özgürlük düşmanlarının elinden... Kalemine sağlık değerli şairem. Tebrikler selamlar saygılar...
Şaban Aktaş tarafından 4/23/2012 2:25:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ellerinden gelse bu yıl kutlanmayacaktı 23 nisan, izin vermeyiz canım merak etme.. Onlar yavaş ve sinsice sokulup önce halkın nabzını yokluyorlar, sonra yürürlüğe geçiriliyor..
Bu bayram hepimizin arkadaşım.. Çocuklarımızla torunlarımızla paylaştığımız.. Ne güzeldi dizelerin çok beğendim.. Daha nice bayramlara aydınlıklar içinde.. Sevgiler İzmir'den..
bizi dev gibi büyütürler gözlerinde
biz kurtarırız onları canilerin elinden
biz takarız sıkı sıkı tokaları başlarına
özgürce savrulan saçlarına
onlar koşmak isterler
silâh seslerinin duyulmadığı yollarda
biz veririz onların eline silâhı
savaş düşleriyle!..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gönülden kutlarım bu güzel şiiri bize sunan değerli şairimizi saygılarımla...