Delik deşik tereddütün çocukları Şu Ağrılı, şu Sivaslı, şu da Ankaralı! Enstrumental çalabilmek hayalinde çöp bidonları... Benim gibi biraz; Elimde kağıt kalem, bir bank da sana yazıyor olmalı!
Olmak mesele değil, oldurmak haricinde, Aynı ismi paylaşmaktan kavgalı pideciler gibi, Un döküp, daha fazla yufka açmalı!
Gereklilik de bir zulüm, bir harfatası olmalı! Mesela gererken bir şeyi, ek bir sevdası kalmamalı! Hani giderse şimdiki sevdiğim, dönerim diye eskisine Hiçbir şey olmamış gibi sanki!
Sanmayı da o an ki hata bilip, Davulun tenorsuz halinde, Gömleğinin ilk düğmesini açmaktan utanan kızları düşünüp, Sevdi mi insan, susmamalı!
Ama bir hata, belki de ezelden alın yazısı! Ben sevdim mi, anlatırım sayfalarca, Sanki gereklilikmiş gibi tüm insanlara, Hissettiğimi dökerim mısralara, satırlara.
Şimdi elimde ne kağıt, ne de kalem aslında! Herkes gibi biraz sarhoş ve biraz da muamma, Adını koymak için kafa yorduğum şiirin sonunda Seni düşündükçe seviniyorum aslında!
Ne kadar da çok ünlem ve gereklilik varmış, hayat zor işte! İsminini koymayı sona saklamadığım şiirler içinde, Öpüyorum gözlerim kapalı seni Ve dinliyorum buğulu sesini:
-’Bu şiir de olmamış, ikinci defa okumadığın için değil mi?’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerekşiirsizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerekşiirsizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O değil de, bolcana okumak lazım, okuma, okumak ve de sindirip, düşünmek, düşünmek, düşünmek...
Bazen bunları es geçip, hep yazalım deyince, kendimizi tekrardan başka bir şey de yapmıyor gibi oluyoruz...Bu beni çok etkiledi bir ara ablacım...
Teşekkür ederim ziyaretine...Biz sizi burada görelim inşallah her zaman. Edebiyatın kendini geliştiren kalemlere daim ihtiyacı var. ( Bir de böyle karadeniz fırtınası gibi asi olursa sizin gibi.( : )) )..)
konuşur gibi ve arada çaktırmadan sarılır gibi yazılan şiirleri seviyorum ben ya...:)))