İSİMSİZİM...
Akdeniz olup sokulurken düşlerime... Neden ... Sadece bu gidişin neden... Yıldızların altındaki sevişlerin nerede... Tan ağarırken nefes olurdun sevgime... Okunan ezan şahit derdin dediklerime.... Söyle sevgilim diyen adam nerede... Yüreğime temmuzda kar yağıyor... Bak işte Kasım yine geliyor... Sonu yok bu saatlerin sabah olmuyor.. Sersen yine kasımpatıları yollarıma Bal gözlerinde yitip yitip gitse gençiliğim o anda... Saçlarıma düşen tek tek aklarda Senin adın yazıyor... Kapattım yüreğim kapılarını Çekmeye gücüm yok sancıları Gözümde fer kalmadı , sana bakmayalı İyot kokulu düşlerde gecelerim... Çarkı felek ruletini çeviriyor zebaniler Her seferinde cehenmme bilet kesmekteler.. Ölmeden kara topraktayım ne bilsinler.. Neden deme bana Nedensizim... Çok bilinmeyenli bir denklemim artık Türevler sonsuz Limitler yaralı...
|
Türevler sonsuz
Limitler yaralı...
Yar seni beklemeye kalmadı inan gücüm
Esen rüzgar sana bile küsüm...
Silin adımı her yerden...
İSİMSİZİM ......
****
Önce oh dedim, türev, limit derken iyi ki logaritma yok şiirde.:)
Fizikçiler ve matematikçiler çok çekmişlerdir benim gibi bu sayılar ve aralarındaki karmaşık ilişkilerden.
Bizi "nedensiz" ve "isimsiz" bırakanlar gibi desem sanırım yanlış olmaz.
Sevda Hanım bu güne kadar pek çok şiirlerinizi okuma ve dinleme şansına sahip olmuştum, ta ki... Bu şiirdeki duygu fırtınalarını duyana kadar...
Bazen ne ismimizin bir önemi kalır hayatta, ne nedenlerimizin bir anlamı kalır...
Nedensiz ve isimsiz kalmak ne acıdır, nasıl bir isyandır ilgilisine/ilgisizine...
Ya da kendimize...
Bazen susmak lazım.
Susarak.
Saygıyla...