ve sen anlayacaksın bir gün birini deli gibi sevdiğinde; dilsiz sevmelerin ve karşılıksız diri diri kendi bedenine insanı nasıl kefenlediğini
ziyanı yok; sen yine benim kör baktığım masmavidünyam ol bense herkes kadar...
...
ve bir gün anlarsın vurunca çalar saatlerin sireni yalnızlığı aymaz bir yağmur dışarıda …dışarsı sonbahar damarlarında bir sızı gibi gezinince sevdasal ağrılar ...bilirsin ki çoktan yaşlanmıştır aşk eşlik ederken gözyaşların yağmura, birkaç damla düşer avuçlarına sanırsın ki ellerinde, o sıcacık parmaklar
en çok kendinle konuşursun artık …ardında sırtını çoktan döndüğün bir hayat ama bir mecburiyettir herşey; işte ne kadarsa yaşamak belki sadece çektiğin acılar kadar /işte denizin ortasına terk edilmiş sandal gibi kıyıya savurunca yıllar/
özlersin bir zamanlar kışın da meyve veren kiraz ağaçlarını ve o dalların sarmaladığı tahta evi tırmanırken merdivenlerine, gözlerinde masum heyecan ısıtmak için soluğunla öperken gagasından; o marazlı güvercini an/l/arsın senin için okunmuş ve raflarda yerini almış eski bir romandan ibaret fakat kanatsız bir kuşa bin öğün gök/yüzünmüş yaşam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulmuş Çoktan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulmuş Çoktan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri de seslendirmeyi de kıskandım; tebrikle, tekrar geleceğm bu çekicilğe direnemem sanırım Sevgiler, emeklerinize sağlık içtenlikle ve kalbimden, gönlümden çook çok kutluyorum
"ve sen anlayacaksın bir gün birini deli gibi sevdiğinde; dilsiz sevmelerin ve karşılıksız diri diri kendi bedenine insanı nasıl kefenlediğini"
....
herşeye rağmen asılmak masmavi göğün kanatlarına kırılsa kolun kopsa da parmakların ısınmak yine de bir hayalin gölgesinde ıslanmak bir bulutun hüzün kokan duldasında doyasıca ağlamak belki de.....
çok çok güzeldi...kutlarım şairem...duygu yüklü...şiirini...ve değerli yüreğini...hep sevgimle...
ısıtmak için soluğunla öperken gagasından; o marazlı güvercini an/l/arsın senin için okunmuş ve raflarda yerini almış eski bir romandan ibaret fakat kanatsız bir kuşa bin öğün gök/yüzünmüş yaşam...
Ne güzel anlatım evet bir gün o üzenlerde anlarlar yüreğine sağlık Sevgiler . Selamlar......