(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dönsen Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dönsen Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Dönemiyorum tekrar bir bakış için. Dönsem, sen. Dönsen aşk. Ben mi dönmeliydim. Gittim... ,,, ,, her gidişim dönüşüm senden sanaydı bir sen bilmedin ben sen olmuştum ya sen gelmeliydin ya ben gitmemeliydim ve ben sen de bittim......................ezgim /ce....seslendim şiirine
Hayat, yalandan bir elma şekeri, Ben şeker için ağlayan küçük sümüklü bir çocuk. Aldandım,aldatana ve son buldu işte. Kanatan kabuğumu yaramın sen.
Aldanmaya meyilli oluyor demek ki seven yürekler ,kimler aldanmamış ki aldatanlara ? tebrik ediyorum çok güzel anlamlı dizeler başarılarınız daimi olsun değeli dost yürek.selam saygımla.
Benden de sana eyvallah:)))daha doğrusu galiba Artık cümle icinde kullanabiliyorum bakın gelişme var degil mi, kutlayınız lütfen,vallahi alınırım hem öğretiyorsunuz kelimeyi hem tebrik etmiyorsunuz; bır daha yanlış yorumda yazmam ona göre...
:) Şiir onu anlatmıyordu aslında. Bunun böyle olduğunu sen söylüyorsun.Çünkü sen öyle okudun ve öyle yorumladın. Ben şiiri başka bir neden ile yazmıştım. Ama dedikleri gibi ; Şiir yazanın değil okuyanındır. Şiirinizi tebrik ederim bende :)
Kısa ve öz, güzeldi. Saygılarımla...