Alnın mı soğudu evlat bakmaz mı gözlerin bir daha konuşmaz mı dilin daha kara boşluklar değdi canına taze ömrüne çöktü börtü böcek bahar ertelendi yaz lekendi kış sendeledi…
yumruğu sıkılı and içti bu millet sorulur elbet yazgın künyen dişlerine geçti damağımız acıdı bunu bil.
üstün başın duman kokusu karabulutlar çöktü üstümüze dilimiz ağulu sancı yutkunamadan kaldı sol yanın acısı demir perdeler oyun avcısı kırıldı kalem bil olmaz bu hükmün sonrası…
yıllar ne uzundu gözünde sıyırdı alnından ömrü daha dündü bayram dünden kalan anan baban acı şekerler dağıtıyor cümleye sela sesinde geçiyor adın gün bu gün eller üstünde bu gidiş nereye…
... aç gülen gözlerini dalgalansın aslan yüreğinde bayrağın bu yara kapanmaz elbet hesaplaşma günü yakındır rahat uyuyun ana kuzuları bir verir on alırız kenetlenirse aynı düşün canları çok geçmez sizinle aynı rüyada buluşuruz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyanın Evlatlar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyanın Evlatlar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehitlerimize Allah'tan rahmet,Yüce Türk Milletine başsağlığı diliyor,bu kahramanlık dolu satırları kaleme alan şairi tebrik ediyorum.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....İBRAHİM KARAÇAY
yüreğin dert görmesin. bugünlerde Amerika ağzıyla Türkiye Irak'a girerse kardan çok zarar eder diyenler var, sanki Türkiye'yi düşünüyormuş gibi. bunların varlığıyla kahroluyorum. zarar edeceksek bile "biz varız, ölmedik daha" demenin vakti geldi de geçiyor. bir Mehmet ölür bin Mehmet dirilir bizde. ölen şehittir, kalan gazi, her ikisine de mükafat var. her gün yeni yeni şehit haberleri gelirken ve bu teskere çıkmışken meclisten Haçlı dünyasının geri adım atması bize de geri adım attırmasın dilerim. selam ile...
aç gülen gözlerini dalgalansın aslan yüreğinde bayrağın bu yara kapanmaz elbet hesaplaşma günü yakındır rahat uyuyun ana kuzuları bir verir on alırız kenetlenirse aynı düşün canları çok geçmez sizinle aynı rüyada buluşuruz.....Saygıyla selamlıyorum
Alnın mı soğudu evlat bakmaz mı gözlerin bir daha konuşmaz mı dilin daha kara boşluklar değdi canına taze ömrüne çöktü börtü böcek bahar ertelendi yaz lekendi kış sendeledi… tebrikler... kutlarım...
Alnın mı soğudu evlat bakmaz mı gözlerin bir daha konuşmaz mı dilin daha kara boşluklar değdi canına taze ömrüne çöktü börtü böcek bahar ertelendi yaz lekendi kış sendeledi… tebrikler... kutlarım...
Tam puanımla Yüreğimize ses oldunuz. Şehitlerimize Allah rahmet eylesin. Gazilerimize Allah'tan acil şifalar dilerim. Ruhları şad, mekanları Cennet olsun. Selam ve saygılarımla...
Şehitlerimizin kanında boğulacaktır bu haince saldırılar... İçimiz yanıyor ve gelen her haber köz gibi dağlıyor. Yare doğru yola çıktı yiğitler şehadet şerbetin içip.
16 yaralımız var. Şehitlerimizin değerli ailelerine sabır diliyorum Türk Silahlı Kuvvetlerimiz ve tüm Ulusuma baş sağlığı ve yaralı Askerlerimize, düğün konvoyundaki yaralı çocuklarımıza acil şifalar diliyorum. Üzgünüm içim yanıyor. Saygılarımla..
SAYGI DEĞER EDEBİYAT DEFTERİ ÜYELERİ.. BİR GÜNLÜĞÜNE DE OLSA AŞK ŞİİRLERİ YAZMAYI BIRAKALIM.. ŞEHİTLERİMİZİN ANISINA VATAN , ŞEHİT ŞİİRLERİ YAZALIM.. YAZAMIYORSAK EĞER. YAZANLARA YORUM YAZALIM .. SAYGILARIMLA
BU MESAJI BEN A'DAN Z'YE HERKESE YOLLUYORUM.. AYRICA YOLLAMAK İSTEYEN VARSA YOLLAYABİLİR.KİMSEYE ÖZEL YOLLAMIYORUM..