o kente rastlarsan beni de çağır girişte gül hevenkli bahçeler olsun bir havuz sesi karşılasın uzaktan evlerinin bahçelerinde leylaklar koksun yar dokusu bütün teninde
beyaz martıların denizinden kalksın sis birbirine göz kırpsın evlerin ışıkları ev evi dansa kaldırsın olmazsa çok uçuk kaçık değilim,sanma bir balkondan bir balkona uzatılmaz el
küssün bize savaşlar elimin tersini gösterdiğimde uzaklaşsın,gözleri öne eğik barış salınsın ortalıkta,öyle göstermelik değil,epeyi sevgi katmanlı giysilerle umutla tokalaşsın uzun süre ve ne olur hep bizde kalsın!
Ankaraİstanbul’a hatta Suriye’ye adım atsın; bir bohça gül göndersin beyaz güvercinler uçuşsun üzerinden dünya pencerelerinin önüne sevgi yazsın yeni doğmuş bir bebeğin haykıracağı sesle!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uçuk kaçık değilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uçuk kaçık değilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU KONULARI İŞLEMEK İÇİN ,UÇUK,KAÇIK BİRİSİMİ OLMAN GEREKİYOR ARKADAŞIM.HER NORMAL İNSAN GİBİ GAYET GÜZEL BİR ŞEKİLDE BUNU HARİKA BİR ŞEKİLDE ŞİİRİNDE ANLATMIŞSIN.NE MUTLU SANA Kİ BÖYLE GÜZEL VE DUYARLI BİR YÜREĞE SAHİPSİN.ASLINDA BİZ DEĞİL DE SENİN KENDİ KENDİNİ KUTLAMAN LAZIM ARKADAŞIM.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ .BÜTÜN GERÇEKLERİ GÖZ ÖNÜNE SERMİŞSİN . SENİ CANI YÜREKTEN KUTLUYORUM.PUANIM TAM.SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM.....
Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar. ( Wendell Phillips )
Teşekkürler Suzan hanım, sadece anlatım için seçtim bu sözcükleri, uçuk kaçık değilim diyorum, aklı başındakiler barışı kavrayamıyorsa nasıl söyleyeceğini şaşırıyorsun.
Özlü söze bayıldım, doğru olmak ve o yoldan şaşmamak..
Hanımefendi inşallah bu barış isteyen gönlünüzü uluslar arası barış örgütleri görüp, sizi aralarına davet edecekler. Çok güzel ve çok güncel düşüncelerdi. Tebrik eder saygılar sunarım.
o kente rastlarsan beni de çağır girişte gül hevenkli bahçeler olsun bir havuz sesi karşılasın uzaktan evlerinin bahçelerinde leylaklar koksun yar dokusu bütün teninde
beyaz martıların denizinden kalksın sis birbirine göz kırpsın evlerin ışıkları ev evi dansa kaldırsın olmazsa çok uçuk kaçık değilim,sanma bir balkondan bir balkona uzatılmaz el
küssün bize savaşlar elimin tersini gösterdiğimde uzaklaşsın,gözleri öne eğik barış salınsın ortalıkta,öyle göstermelik değil,epeyi sevgi katmanlı giysilerle umutla tokalaşsın uzun süre ve ne olur hep bizde kalsın!
Ankara İstanbul’a hatta Suriye’ye adım atsın; bir bohça gül göndersin beyaz güvercinler uçuşsun üzerinden dünya pencerelerinin önüne sevgi yazsın yeni doğmuş bir bebeğin haykıracağı sesle!
12. 4. 2012 / Nazik Gülünay ________________________________________________________
Bayıldım bu yüreğin bunca güzel ve anlamlı seslenişine, barışa böylesine harikulade güzel özlem duyuşuna. Yalnız sevgilere değil; insan için, barış için yakarışına, huzur ve sükun temennilerinde bulunuşuna. Umarım okur, duyar da savaş çığırtkanlığı yapanlar, huzur ve sükunu dinamitleyenler, akıllarını başlarına toplarlar. İnsan - toplum ve evrensel sevgilerden, ne kadar uzaklaştıklarını anlarlar. Her yönetenin, yönetim erklerinin en tepelerinde olanların, kin ve nefret yerine, düzeyli sevgiler olmalıydı yüreklerinde. O zaman, beklenen huzur ve sükanlardan ancak pay sahibi olabilirlerdi.
Sevgi ve barışı nekadar güzel ve anlamlı yansıtmış bu özenli çalışmanız Dost şairim. Uçuk- kaçıklıkları dahi nezaketle özenle, iyi niyetler unsuru olarak kutsamış bu güzel şiiriniz. İçtenlikle, tebrik ve taktirlerimle kutluyorum sizi, Nazik Gülünay hanım Kemal Polat
kempol tarafından 4/13/2012 12:47:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
beyaz martıların denizinden kalksın sis birbirine göz kırpsın evlerin ışıkları ev evi dansa kaldırsın olmazsa çok uçuk kaçık değilim,sanma bir balkondan bir balkona uzatılmaz el ....evlerin isiklari birbirine gøz kirpsinki, eller birlesin savaslar olmasin, güzel temennilerine bende yürekten katiliyorum canim,,,sevgilerimle iyi geceler..
Kim haklı kim haksız, yargıç olurum bazen, mesafeler gem vuramaz bana, icabında her cümle bir kelepçe, verdiğim nefes ile buzların hapsine girer o ten. Hangi devirden firar ettin dörtnala, şimdi merkezinde sen, çevirmişsin çizgilerini. Bir gemi yüzüyor deryalarımda, fırtınalar yakın, hislerimde yanılmak istiyorum, insafa gel artık, ateşlerde yakma bizi…12.04.2012-Ahmet BOZTAŞ
Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
küssün bize savaşlar elimin tersini gösterdiğimde uzaklaşsın,gözleri öne eğik barış salınsın ortalıkta,öyle göstermelik değil,epeyi sevgi katmanlı giysilerle umutla tokalaşsın uzun süre ve ne olur hep bizde kalsın!
Ankara İstanbul’a hatta Suriye’ye adım atsın; bir bohça gül göndersin beyaz güvercinler uçuşsun üzerinden dünya pencerelerinin önüne sevgi yazsın yeni doğmuş bir bebeğin haykıracağı sesle!
Güzel şiirinizi çok beğendim kutluyorum sağ olunuz selamlar......................
Ankara İstanbul’a hatta Suriye’ye adım atsın; bir bohça gül göndersin beyaz güvercinler uçuşsun üzerinden dünya pencerelerinin önüne sevgi yazsın yeni doğmuş bir bebeğin haykıracağı sesle!
barışcıl yüreğini kutlarım şairem.. nice güzel ve anlamlıydı şiir.. saygım sevgim her daim...
bunu da çok sevdim.