(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZDIRANA BAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZDIRANA BAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boş verebilirsen haydi sen de ver Bir haykır titresin korkudan her yer Bunları da sana, bir dosteli der Durana değilde, durdurana bak
Söylenecek ne çok söz var dedim okurken. Sebebe rahmet sebebe lanet derler. Rahmet olabilenlere selam olsun. Bir nefeste ben vereyim istedim güzel dizelerine. Kabul buyur.
Tebrik ederim bu şiiri şöyle tarif etmek istiyorum yemege gidersiniz karnınızı doyurursunuz üzerine tatlı yersinizya bu şiirde öyle tatlı yerine okudukça tadını alacagımız bir şiir Bende diyorumki...yazdırana degil yazana bak saygılarımla....
Elbatteki bizlerin her fiilinde yapma gücünü veren güç kaynağı var onsuz dal ırganmaz güneşler doğmaz güneşler batmaz sonsuzluğun bu alemin sahib Allaha şükürler olsunki he fiili o bizlere yaptırıyor..
Üstadı yürek sesinizi kutladım selam ve dua ile.
hülvani tarafından 4/11/2012 5:31:18 PM zamanında düzenlenmiştir.