(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAHSİ MESELEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAHSİ MESELEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah u Teala Hazretlerinden bir dileğim var!... İnşallah u Teala bu kalem hiç susmasın,her zaman her daim böyle bir şairden daha çok Mısralar okuyalım.Allah u Teala sizden razı olsun.
Şu kızıl gecenin rengine inat Aydınlık bir ufka yürüyeceğim; Çığ olup üstüme düşse kâinat Sabırla hepsini kürüyeceğim.
Dünya istekleri kalbi delse de Bazen böbürlenip, kibir gelse de Boşayıp benliği tek bir celsede Gururumu yerde sürüyeceğim.
Gaye, erişmekse ebedi nura Üç günlük rüyaya çekemem kura Ya, toprak altında erip huzura Ya toprak üstünde çürüyeceğim.
Ne deri’m faydalı, ne etim benim Süsledim ne oldu, ne netim benim İnsan ise şayet suretim benim Nefsi insanlığa bürüyeceğim.
Dolu bir kâseden bir damla yutup Boş olan ne varsa bir bir unutup, Allah’ın ipini sımsıkı tutup Şahsi meselemi dürüyeceğim.
10 NİSAN 2012
mustafa SADE (mustafa sade)
Halülül Rahman diyarının değerli şairini gönülden kutluyorum.Etkili bir kalem güzel bir şiir, Şanlıurfa uhrevi bir şehir, şehrin bu havası ve kutsallığı böyle güzel şiirler yazdırır şaire bende bir zamanlar Atatürk barajında kamp şefi olarak çalışırken birbirinden güzel şiirler yazmıştım, oranın havasını teneffüs ederek aradan 35 yıl geçti, balıklı gölü, kaleyi, Halülül Rahmanı Camiilerini, kapanından, hanlarına kadar o sihirli şark havasını özlüyor insan hele Fıratın deli dolu akan yemyeşil suları hala gözümün önündedir, şairimizin güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
İp ve dürmek aslında çok güzel bir çağrışım son dörtlükte, kabul... İpe sarınıp kendi yolunda o ip ile rulolanmak... Lakin, dürümek dersek, ben sussam bile başka yerde susmayacak akıllılar biliyorum ki sana da yabancı değil onlar :) üremek üzre bir final olamaz mıydı... Hadi beni ikna et :(
Şiir nefisti... Son mısraı nazarlık mı kalsın, yoksa ben mi anlamadım ustam?
Tebriklerim de sorum da içten... Sevgim ve saygım daima, biliyorsun. Selmaımla şair kardeşime...
insanin kendi kendini taniyip anlatmasi , zikriyle fikrinin hemfikir olup ayni golgede durmasi gibiydi siirin candamari . Gonulden tebriklerimlerim size ve kelaminiza. Saygimla..
Kimi zaman tunç kafiyelerle zenginleştirilmiş harika bir şiir okudum kaleminizden. Dost şairim, duygu yüküyle, harika teşbihlerinizle, çok çok güzel bir hece şiiri okudum kaleminizden. Kutluyorum.
eğer bu şiirde vaad edilen şeyleri yapabilirseniz, cismaniyetten sıyrılıp ( affınıza sığınarak ) delirmiş yaftasını boynunuza takarsınız..bundan sonra da herkesin gözünde ben deli görüneyim, bana SENİ gerek SENİ demeye başlar insan..veliliğe giden yol delilikten geçer kaidesince; inşallah yolunuza engel olacak nefs ve şeytanı ayağınız altına alırsınız temennilerimi beyan etmek isterim..şiir uçmuş şair..inşallah her satırın o manevi kuvveti elinizden tutar, tutar da sizi bu aldatıcılıkan kurtarır..tebrik ve saygılarımla..şiiri ve şairi kıskanmadım desem yalan olur..bahtınız açık ola..sağlıcakla kalınız..
Saygıdeğer üstadım canım kardeşim Mustafa bey ;Rabbimiz sizden razı olsun o ummanı derya gönül kaleminizden nefis anlatımıyla her dizesi anlamlı harika bir eser okudum ,o güzel yüreğinizi yürekten kutlarım üstadım şiirin içeriğine hayran kaldım bu mana alemi ruhumu büyüledi ,ustaca bir muhasebe o duyarlı ihlaslı yüreğine emeğine değerli kalemine sağlık harikasınız yürek sesiniz daim olsun paylaşımınız için teşekkür ederim kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile