(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PEŞİN PAZARLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PEŞİN PAZARLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cok zevkli okumasi guzel , akiciligi anlatim butunluguyle ortusuk ve uzun bir nefes alisi siirin baslangicindan bitimine .. Kutladim gonulden sizi . Selam saygimla..
Çok rahat okunan bir şiir, ki kaleminizin bu yanı bütün şiirlerinizde açığa çıkıyor; Seçtiğiniz temaları en güzel ve en uygun sözlerle betimliyorsunuz ve konuyu işlerken bize has biçimde, ki bu biçim, ya da yaşam tarzı, aşkı algılayış ve yürekte yoğuruş biçimi Asya toplumlarının da tarzıdır, tasavvur edişiniz ve şiir diliyle sunuşunuz kaleminizin bir başka artısı bana göre Mustafa Hocam, sayfanıza gelmek, şiir okumak hoş ve değerli idi... Selam ve saygılarımı bıraktım...
emeğinize ve yüreğinize sağlık kalemin ve yüreğin dert keder görmesin dost güzel bir çalışma değer görmüş emek uğur böceğide yakışmış şiirine selam ve saygılar gönderdim ........
Saygıdeğer üstadım canım kardeşim Mustafa bey Rabbimiz sizden razı olsun
her dizesi anlamlı ustaca yazılmış harika bir eser okuma hazzı yaşattığınız için teşekür eder yürekten kutlarım gönlümce bir eser içeriğine hayran kaldım yürek sesiniz daim olsun emeğine yüreğine ömrüne değerli kalemine sağlık ,
kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
ÜSTADIM; SEVGİLİYE REST ÇEKEN DİZELERİNİZ NEFİSTİ, NEFİS.. ŞİİRDE OLSA ŞİİRLERDE HEP GERÇEKLER GİZLİ KALIR VE SONRA BU GERÇEKLER FIŞKIRIR SAYFALARA DÖKÜLÜVERİR BAZEN SEVEN, BAZEN BÖYLE RESTLİ OLARAK. SAYGILARIMLA...
Bulamadan fırsat âhü-amana Mekânını çeviririm virana Geçit vermem hiç bir yolcu kervana Yol eder bedeni bakarım bilki.
El öpmeden tenini post ederim Bedenini toprağa dost ederim Seni benim gibi alt-üst ederim Fil eder bedeni yıkarım bilki.
İmkân vermem senin kötü kastına Kuş kondurmam mezardaki büstüne Tek bırakmam, bende senin üstüne Gül eder bedeni kokarım bilki.
Çok güzel bir çift ayaklı hece şiiri okudum sayfanızdan.. Şiir 6+5=11 Olarak yazılmış anlaşılan. Ancak bazen 4+4+3=11 olarak kullanılan dizelere de rastladım.Keşke bu kadar güzel bir şiir aynı durakla yazılmış olsaydı.. Yine de tebrikler üstad..Bu gün okuduğum En güzel hece şiiri.. Sevgi ve saygıyla esen kalın Mustafa Bey..
Mustafa Sade Kardeşim Peşin Pazarlık adıyla keleme aldığı şiirde Aşkın sağlam temel üzerine kurulmasının önemine dikkat çekerek Böyle bir aşkın varlığında giden için kalanın neleri göze alabileceğini şiirleştirmiş
Konusu, işleniş biçimi ve bütünlüğü çok güzel bir şiirdi okuduğum Hece yazıyorsun ve her şiirde hecenin hakkını veriyorsun Tebrik ediyorum Kardeşim Kalemin ve Kelamın hiç susmasın Selam ve sevgilerimle...
Sel eder bedeni akarım bilki;
Ömründen çıkar mı verdiğim duman
Kül eder bedeni yakarım bilki.
Hasretin yüklesem çekmez develer
Göz yaşımı döksem yetmez kovalar
Bana mesken olur dağlar, ovalar
Del eder bedeni çıkarım bilki.
Gönlünün öyle bir dileği olsa
Delerim, kapın zırh çeliği olsa;
Geçtiğin yol iğne deliği olsa
Tel eder bedeni tıkarım bilki.
Üç günlük ömrünü yalan ederim
Tarumar ederim, talan ederim
Seni saranlara yılan ederim
Dil eder bedeni sokarım bilki.
Bulamadan fırsat âhü-amana
Mekânını çeviririm virana
Geçit vermem hiç bir yolcu kervana
Yol eder bedeni bakarım bilki.
El öpmeden tenini post ederim
Bedenini toprağa dost ederim
Seni benim gibi alt-üst ederim
Fil eder bedeni yıkarım bilki.
İmkân vermem senin kötü kastına
Kuş kondurmam mezardaki büstüne
Tek bırakmam, bende senin üstüne
Gül eder bedeni kokarım bilki.
kelimeler adeta nakış gibi işlenmiş satırlara
kutlarım mustafa bey