Okuduğunuz şiir 11.4.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
güneşin gölgesi
Hiç'liğin Meyhanesi
Sen Hiç ’’ Hiçlik ’’ içtin mi? Sarhoş oldun mu yokluğa bulanan mezelerle Kötü yazgılarına kadeh tokuşturdun mu hiç?
Duvardaki resimlere bakıp binlerce yıl önceye gidebildin mi? Ve gözlerine sürdün mü yüz binyıllık bir ölümü Bardaktan boşanırcasına yağdı mı üstüne kelimeler İçinde ayrılık olan bütün cümlelerin boğazını kestin mi hiç? Şeytanın soğuk soluğu bedenine girerken Yokluğun fersiz ateşine taptın mı hiç? Gitmesin diye yalvarıp yakardın mı ateş tanrısına İhanetin kekremsi tadı mühür olmuşken dudaklarına Şehvetin alevi geceyi bile aydınlatmazken Gülümseyebildin mi sızıp kalmışlığına? Hiç kustun mu? Ayrılıklara yazılan bütün şiirleri düşünerek Çıldırasıya ağlandın mı hiç?
Aşk; Meydan okumaktı bütün çaresizliklere Birlikte yanmaktı Ateşin icadına methiyeler düzmek İki odun parçacığı olabilmek için her şeyden vazgeçebilmekti Volkanik patlamaları yağmur saymak Çekip kılıçları ölümüne koşmaktı aşkın bozkır ovalarında Zaferleri hiçe sayıp onun eteklerinde uyuyabilmekti Sefalete razı olmak açlığı sevmekti onunla Ayı güneş sanmak geceyi gökkuşağı Oysa aşk Hiçliğe her şeyinle karşı koymaktı…
Ne yazık ki başaramadık Aşkın öfkesinde öylece kala kaldık O yüzden bu bugün bir başkayım…
Bütün resimlerimizden çekiyorum kendimi Tek tek kayıp kelimeleri atıyorum sokak ortalarına Uçuşan kırık dökük harfleri bile topluyorum Senli cümlelerde kendilerine sığınacak bir yer bulamasınlar diye Ve İlk kez bavullarımı alıp çıkıyorum kalbinden Arkama bakmadan kendime giden ilk otobüse binip gidiyorum Bir elimde hiçliğinin kokusu Diğerinde ölümcül karanfiller…
Hesapsızlığımı düşüne biliyor musun?
Hiçliğin meyhanesinde Üstelik cebimde kalan tek bir hiçle Seni sarhoş etmeye bile yetmeyecek Kocaman bir ’’Hiç’’ ikram ediyorum sana İçer misin benimle İçer misin bensizliğe… ..
- Şiirimi takdir eden,ödüllendiren ve beni gururlandıran seçki kuruluna saygılarımı sunuyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç'liğin Meyhanesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç'liğin Meyhanesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün resimlerimizden çekiyorum kendimi Tek tek kayıp kelimeleri atıyorum sokak ortalarına Uçuşan kırık dökük harfleri bile topluyorum Senli cümlelerde kendilerine sığınacak bir yer bulamasınlar diye Ve İlk kez bavullarımı alıp çıkıyorum kalbinden Arkama bakmadan kendime giden ilk otobüse binip gidiyorum Bir elimde hiçliğinin kokusu Diğerinde ölümcül karanfiller…
Hesapsızlığımı düşüne biliyor musun?
Hiçliğin meyhanesinde Üstelik cebimde kalan tek bir hiçle Seni sarhoş etmeye bile yetmeyecek Kocaman bir ’’Hiç’’ ikram ediyorum sana İçer misin benimle İçer misin bensizliğe… ..
bu sabah güzel bir şiirle başladım. Serbest yazımda , hüzün kokan bir şiir . Okurken boğazımda bir şeylerin düğümlendiğini hissettim. Hani biraz daha dokunsam ağlayacağım, dedikleri türden.Aşkın neler vaat ettiği ,buna rağmen öfkesinde nasıl kalındığı çok etkileyici bir anlatım.Ve kocaman bir hiçlik bırakıyorsunuz bu kadar vaat edilen şeylere. Çok güzel bir anlatım, sade ve yalın.İnsanı sıkmıyor,akıcı . Seslendirmede güzellik katmış. Aslında şiirlere bu kadar yorum yapmıyorum, güzeldi , muhteşemdi gibi sözler sarf etmiyorum.Bizler eleştirmen değiliz ancak bu şiiri eleştirecek birini de tanımıyorum. Elinize sağlık ,sağlıcakla kalın.
buram buram hüzün kokuyor şiiriniz ses ve müzikte harika yakışmış bu şiiri dinleyenler eminimki derim ahhhhh çekmişlerdir itraf etmek gerekirse bende derim bir ah çektimm ve hüzünlendim birçok kişide gözyaşlarına hakim olamamıştır buna eminim yüreginize saylık diyorum kaleminiz daim olsun saygılarımla...
Hiçliğin meyhanesinde Üstelik cebimde kalan tek bir hiçle Seni sarhoş etmeye bile yetmeyecek Kocaman bir ’’Hiç’’ ikram ediyorum sana İçer misin benimle İçer misin bensizliğe… ..
derin bir ah çekişti dost kutlar sevgiler sunarım....
Ve İlk kez bavullarımı alıp çıkıyorum kalbinden Arkama bakmadan kendime giden ilk otobüse binip gidiyorum Bir elimde hiçliğinin kokusu Diğerinde ölümcül karanfiller…
Biliyorum bu değerli yüreğin kaleminden hep duygu dolu hüzün yüklü dizeler dökülür :(( Bu gece hangi sayfayı ziyaret ettiysem iç çekişlerle geri döndüm tebrik ediyorum değerli dost yürek sizi ve ses olan hanımefendiyi başarılarınız bitimsiz olsun selam saygımla.
Ve İlk kez bavullarımı alıp çıkıyorum kalbinden Arkama bakmadan kendime giden ilk otobüse binip gidiyorum Bir elimde hiçliğinin kokusu Diğerinde ölümcül karanfiller…
hiçliğin acısı nasıl geçer bilmem.. yoksunluktan yokluktan başka bir durum..ve aşkın büyülü, hayalci istemleri akmış dize dize.. gidilmişmi bavullar toplanmasına rağmen değerli şair.. hayır umut hala umut var.. hiçliğin anlaşılabilir olmasına... Kutlarım şiiri nice güzeldi ve duygusal.. saygılarımla..