(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UnutuluşumunŞehri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UnutuluşumunŞehri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yine bu bahar," ısmarlama aşık olmak" için telaşım. Ve uzağınım güneydoğu kadar yakın ülkemin. Bir Antep sabahının özlemi bir Urfa akşamının yalnızlığının yıldızlarında. Akşam yine kışın çöküyor bana."
Şiir, coğrafyam kokuyor ve hüznü tanıdık... Hangi dizeye gelsem bir hüznün gözyaşları ve tanıdığım bir şehir üstüme yıkılıyor...
En iyisi ikinci kez okumayayım ve dinlemeyeyim bu şiiri. Yüreğim yorgun...
Hüzün kutlanmaz ama adettendir kutlamak. Ben adetlere uyarım...
şiirin üstadı yine oturmuş hüzün salıncağına kendi sallandıkca yürekten dizeler düştükçe kaleme bizi salıncağında sallamayı ihmal etmemiş bu güzel şiiri yüreğimize sermiş teşekkürler üstadım=)
Yine sensiz gurbet oluyorum sabah karşı. Adını bile unutuyorum şiirlerde. İşte kitaplarım. İşte anlattıkları. İşte yalandan sağlamlaştırdıkları cümleleri şairlerin. Hepsi kış gününde sıcak bir çay telaşı.
coşkunken herşey yabancılaşmak, yabancılaştırılmak duygulara.. ama yürek ne kadar yakın.. kutlarım değerli şair yine çok güzeldi.. saygım sevgim her daim..
sunduzyaşar tarafından 4/1/2012 11:07:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben sesli dinlemeyi sevmiyorum, şiirin bence özelliğini yok ediyor.Kusura bakmayın ben şiirinizi bu haliyle sevdim, bende bu haliyle kalmalı.Lütfen kişisel algılamayınız.